انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو مقررات اجباری پوشیدن ماسک را تا ماه جون تمدید کرد

مقررات اجباری پوشیدن ماسک در محیط های پرخطر شامل مراکز مراقبت طولانی در انتاریو تا ماه جون تمدید شد

دولت انتاریو مقررات اجباری پوشیدن ماسک را تا ماه جون تمدید کرد

دولت انتاریو در حالی که همچنان به مقابله با موج ششم ابتلا به کووید-۱۹ ادامه می دهد، موارد باقیمانده از مقررات اجباری ماسک در مکان‌های پرخطر را تا یازدهم ماه جون تمدید کرد.

دولت انتاریو روز جمعه اعلام کرد قانون الزام پوشیدن ماسک در تسهیلات بهداشت و درمان، مراکز مراقبت طولانی‌مدت و حمل و نقل عمومی که قرار بود در تاریخ ۲۷ آوریل منقضی شوند را تا ماه جون تمدید می کند.

بسیاری دیگر از مقررات پاندمی، از جمله پوشیدن ماسک در اکثر مکان های عمومی، قوانین گواهی واکسیناسیون و محدودیت ظرفیت جمعیت در استان انتاریو پایان یافته است.

سایر محیط هایی که تا یازدهم (۱۱) ماه جون باید پوشیدن ماسک را رعایت کنند شامل خانه های سالمندان، سرپناه های عمومی و سایر محیط های مراقبت گروهی است.

استان انتاریو اعلام کرد که سایر دستورالعمل‌های پزشک ارشد بهداشت استان در مورد الزامات ماسک برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و پیراپزشکان و مقررات مراکز مراقبت طولانی‌مدت که قرار بود در تاریخ ۲۷ اپریل منقضی ‌شوند، تا ۱۱ ماه جون برقرار باقی خواهند ماند.

استان انتاریو می گوید پس از انقضای مقررات پوشش ماسک در ماه جون وزارت بهداشت «در مورد توصیه‌های مربوط به استفاده از تجهیزات حفاظت فردی برای پیشگیری و کنترل عفونت در مراکز مراقبت بهداشتی دستورالعمل های راهنما صادر خواهد کرد.»

انتاریو روز جمعه اعلام کرد که به زودی تأمین یک نوع درمان آنتی بادی به منظور ایجاد محافظت در برابر کووید-۱۹ برای افراد دارای نقص ایمنی را آغاز می‌کند. استان انتاریو گفت که یک روش درمانی شامل تزریق دو دوز دارو موسوم به اووشلد (Evusheld) در هفته های آینده برای دریافت کنندگان پیوند اعضا و سلول های بنیادی، برخی از بیماران سرطانی تحت درمان و دریافت کنندگان [درمان گیرنده های] آنتی ژن کایمریک (CAR-T therapy) فراهم خواهد شد.

انتاریو روز جمعه از بستری شدن ۱،۵۹۱ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها خبر داد که نسبت به ۱،۶۲۶ بیمار بستری شده در روز گذشته اندکی کاهش داشت؛ در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که در مقایسه با ۲۰۷ بیمار بستری در ICU در روز پنجشنبه تا حدی افزایش داشته است.

دولت انتاریو مقررات اجباری پوشیدن ماسک را تا ماه جون تمدید کرد
دولت انتاریو مقررات اجباری پوشیدن ماسک را تا ماه جون تمدید کرد

قوانین بهداشتی کانادا  قوانین بهداشتی کانادا  قوانین بهداشتی کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا