انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو در لایحه بودجه جدید پرداخت مستقیم دیگری را به والدین وعده داد

والدین انتاریویی ممکن است طبق لایحه جدید بودجه مبلغ مستقیم دیگری را در سال جاری دریافت کنند

دولت انتاریو در لایحه بودجه جدید پرداخت مستقیم دیگری را به والدین وعده داد

برخی از والدین ممکن است در سال جای نیز مبالغ پرداختی مستقیم از دولت انتاریو دریافت کنند. قبلا در بودجه ۲۰۲۲ چنین پرداخت های در نظر گرفته نشده بود و این مبلغ جدید برای اولین بار در سخنرانی دولت انتاریو در بعدازظهر سه شنبه مورد اشاره قرار گرفت.

الیزابت داودزوِل (Elizabeth Dowdeswell) معاون فرماندار طی سخنانی در مجلس قانونگذاران گفت که وقتی این لایحه بودجه مجدداً ارائه شود، شامل ۲۲۵ میلیون دلار مبلغ اضافی خواهد بود که در طول دو سال به صورت مبالغ مستقیم «برای کمک به جبران عقب ماندگی تحصیلی کودکان» به والدین پرداخت خواهد شد.

الیزابت داودزول گفت «این بودجه که پول را مستقیماً به جیب والدین می رساند، علاوه بر بودجه بیش از ۲۶.۶ میلیارد دلاری است که استان انتاریو برای آموزش عمومی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و بودجه سال جاری به نوبه خود بیشترین میزان سرمایه گذاری آموزشی در تاریخ انتاریو می‌باشد.

سخنگوی وزارت دارایی برای خبرگزاری سی‌تی‌وی نیوز تورنتو (CTV News) تأیید کرد که این مبلغ جدید به تازگی به لایحه بودجه اضافه شده است و جزئیات از جمله اینکه آیا به همه والدین پرداخت خواهد شد یا توزیع هدفمندتری خواهد داشت، هنوز در حال نهایی شدن است.

اطلاعات در مورد معیارهای واجد شرایط بودن و همچنین مقدار پولی که والدین می توانند انتظار داشته باشند که دریافت کنند، قرار است در روزهای آینده مشخص شود.

این بودجه کمتر از مبلغی است که در بودجه سال ۲۰۲۱ پیشنهاد شده بود؛ در آن زمان دولت فورد برای جبران هزینه های تحمیل شده بر والدین به دلیل سیستم یادگیری مجازی ۹۸۰ میلیون دلار اختصاص داده بود.

در آن زمان والدین به ازای هر کودک از کلاس پیش از دبستان تا گرید دوازدهم ۴۰۰ دلار دریافت کردند. والدینی که کودکان دارای نیازهای ویژه زیر ۲۱ سال داشتند، ۵۰۰ دلار دریافت کردند.

این مبلغ جدید چهارمین پرداختی به والدین از زمان روی کار آمدن داگ فورد در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. دو مورد پرداختی دیگر تحت برنامه حمایت از یادگیرندگان (Support For Learners) در ابتدای پاندمی ارائه شدند.

والدین تحت برنامه حمایت از یادگیرندگان (Support For Learners) 200 دلار به ازای هر کودک یا ۲۵۰ دلار برای هر کودک با نیازهای ویژه دریافت می کردند. هزینه این برنامه برای دولت فورد ۸۶۸ میلیون دلار برآورد شده است.

اگر مبلغ جدید به همان والدین واجد شرایط برنامه قبلی پرداخت شود، می توان انتظار داشت معادل ۹۰ تا ۱۰۰ دلار برای هر کودک پرداخت شود.

الیزابت داودزول  الیزابت داودزول  مجلس قانونگذاران انتاریو      مجلس قانونگذاران انتاریو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا