انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

افزایش حداقل دستمزد در انتاریو به ۱۵ دلار در ساعت از ژانویه ۲۰۲۲

انتاریو حداقل دستمزد را از ۱ ژانویه به ۱۵ دلار در ساعت افزایش میدهد

افزایش حداقل دستمزد در انتاریو به ۱۵ دلار در ساعت از ژانویه ۲۰۲۲

دولت انتاریو اعلام کرد که از سال آینده حداقل دستمزد استانی را به ۱۵ دلار در ساعت افزایش می دهد. افزایش حداقل دستمزد در انتاریو به ۱۵ دلار در ساعت از ژانویه ۲۰۲۲

داگ فورد نخست وزیر انتاریو صبح سه شنبه همراه با مانتی مک‌ناتی وزیر کار، آموزش و توسعه مهارتها و پیتر بتلنفالوی (Peter Bethlenfalvy) وزیر دارایی رسما این خبر را در میلتون اعلام کرد.

افزایش حداقل دستمزد در انتاریو به 15 دلار در ساعت از ژانویه 2022
افزایش دستمزد در انتاریو

در حال حاضر حداقل دستمزد در انتاریو ۱۴.۳۵ دلار در هر ساعت است.

دولت گفت که افزایش حداقل دستمزد به ۱۵ دلار در ساعت از ۱ ژانویه به اجرا گذاشته خواهد شد. افزایش حداقل دستمزد پس از رسیدن به ۱۵ دلار در ساعت متوقف نخواهد شد و همچنان به افزایش طبق نرخ تورم ادامه خواهد.

داگ فورد در کنفرانس خبری در میلتون گفت «برای بسیاری از شهروندان انتاریو دستمزدها همپای افزایش هزینه‌های زندگی افزایش نیافته و بیش از هر زمان دیگری برآوردن نیازها اولیه را دشوار کرده است.»

داگ فورد گفت که طبق این افزایش دستمزد بیش از ۷۶۰،۰۰۰ نفر کارگران/کارمندان سراسر انتاریو در سال نو افزایش حقوق خواهند داشت.

این افزایش حقوق همچنین شامل سرِوکنندگان مشروب در استان انتاریو خواهد شد که در حال حاضر ۱۲.۵۵ دلار دستمزد دریافت می‌کنند.

در اکتبر ۲۰۲۰ حداقل دستمزد استانی از ۱۴ دلار در ساعت به ۱۴.۲۵ دلار در ساعت افزایش یافت. پیش از آن نیز حداقل دستمزد در انتاریو در ژانویه ۲۰۱۸ از ۱۱.۶۰ دلار به ۱۴ دلار در ساعت افزایش‌یافته بود و در فاصله بین ژانویه ۲۰۱۸ تا اکتبر ۲۰۲۰ بدون تغییر مانده بود.

داگ فورد پس از انتخاب شدن در ۲۰۱۸ یک لایحه قانونی که حداقل دستمزد را به ۱۵ دلار می‌رساند از دستور کار خارج کرد.

روز دوشنبه آندره هوروات (Andrea Horwath) رهبر حزب نیودموکرات در فرصت پرسش و پاسخ داگ فورد را در ارتباط با این تصمیم به باد انتقاد گرفت.

هوروات گفت «رفقای نخست‌وزیر هرگز لازم نیست نگران غذا گذاشتن روی میز خود، یا تهیه سرپناهی برای کودکان خود باشند.»

هوروات گفت که کارگرانی که با حداقل دستمزد کار می‌کنند ۵،۳۰۰ دلار از دست دادند زیرا نرخ دستمزد ساعتی در سال ۲۰۱۸ به ۱۵ دلار افزایش نیافت.

فورد در پاسخ به هوروات درباره قیمت بنزین صحبت کرد و سپس اضافه کرد که در مقایسه با زمانی که او مسئولیت را از دولت لیبرال تحویل گرفته است تعداد بیشتری از مردم مشغول به کار هستند.

دَن کلی (Dan Kelly) رئیس و مدیرعامل فدراسیون کسب‌وکارهای مستقل کانادا روز دوشنبه در توییتر به‌شدت از فورد انتقاد کرد و گفت که افزایش حداقل دستمزد به کسب‌وکارهای گرفتار مشکلات آسیب می‌زند.

کلی گفت «شاید تصور می‌کردم که فورد پیش از اینکه مشغول خوش‌خدمتی هر چه بیشتر برای اتحادیه‌های انتاریو شود به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد شانسی برای جان به دربردن از پاندمی داشته باشند.»

کلی گفت این افزایش دستمزد دقیقاً بعد از «فصل سرد پس از تعطیلات طولانی» به اجرا گذاشته می‌شود و تا به همین امروز نیز تنها ۳۷ درصد از کسب‌وکارهای کوچک انتاریو توانسته‌اند به سطح فروش نرمال پیش از پاندمی بازگردند.

استیون دل دوکا (Steven Del Duca) رهبر لیبرال‌ها روز دوشنبه گفت که فورد صرفاً به دلیل انتخابات سال آینده حداقل دستمزد را افزایش می‌دهد.

دل دوکا در توییتر نوشت «حالا که او [فورد] شدیداً محتاج رأی است، بالاخره مبارزه خود علیه کارگرانی که با حداقل دستمزد کار می‌کنند را پایان می‌دهد.»

وزیر دارایی  استیون دل دوکا وزیر کار، آموزش و توسعه وزیر دارایی  استیون دل دوکا وزیر کار، آموزش و توسعه   وزیر دارایی  استیون دل دوکا   وزیر کار، آموزش و توسعه    وزیر دارایی  استیون دل دوکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا