انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

انتاریو در حال تدارک راه‌اندازی سیستم دادگاه دیجیتال است

سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

انتاریو قصد دارد که یک سیستم دادگاه دیجیتال راه‌اندازی کند که امکان دسترسی به اطلاعات دادگاه، ارسال اسناد و مدارک و پرداخت جریمه به‌طور آنلاین را از هر نقطه‌ای برای مردم فراهم می‌کند.

سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد
سیستمدادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

داگ داونی (Doug Downey) دادستان کل انتاریو می‌گوید که این اقدام یک تحول بنیادی است و احتمالاً بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در تاریخ سیستم قضایی انتاریو خواهد بود.

داونی می‌گوید که در حال حاضر نمی‌تواند رقم بودجه دلاری این طرح را اعلام کند زیرا تهیه این تکنولوژی در مرحله خرید قرار دارد و داونی امیدوار است که قرارداد خرید این تکنولوژی تا پایان پاییز به امضا برسد.

این سیستم قرار است که امکان ارسال و ثبت‌اسناد، دسترسی به اطلاعات دادگاه، زمان‌بندی موضوعات و حضور در دادگاه، پرداخت جریمه‌ها، و دریافت حکم به‌صورت الکترونیکی را فراهم کند.

داونی می‌گوید که هدف این است که مراجعین دادگاه بتوانند تمام امور را از ابتدا تا انتها به‌طور دیجیتالی انجام دهند اما خدمات کاغذی همچنان باید برای کسانی که به امکانات آنلاین دسترسی ندارند فراهم باشد.

طرح دادگاه آنلاین برنامه‌ای است که قبلاً دولت انتاریو برای اجرای آن تلاش کرده بود اما درنهایت این طرح به نفع اتخاذ یک رویکرد تدریجی به مدرنیزاسیون از دستور کار خارج شد، اما داونی می‌گوید که این بار طرح دادگاه آنلاین به ثمر خواهد رسید. سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد
سیستمدادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

این سیستم قرار است که امکان ارسال و ثبت‌اسناد، دسترسی به اطلاعات دادگاه، زمان‌بندی موضوعات و حضور در دادگاه، پرداخت جریمه‌ها، و دریافت حکم به‌صورت الکترونیکی را فراهم کند. داونی می‌گوید که هدف این است که مراجعین دادگاه بتوانند تمام امور را از ابتدا تا انتها به‌طور دیجیتالی انجام دهند اما خدمات کاغذی همچنان باید برای کسانی که به امکانات آنلاین دسترسی ندارند فراهم باشد. طرح دادگاه آنلاین برنامه‌ای است که قبلاً دولت انتاریو برای اجرای آن تلاش کرده بود اما درنهایت این طرح به نفع اتخاذ یک رویکرد تدریجی به مدرنیزاسیون از دستور کار خارج شد، اما داونی می‌گوید که این بار طرح دادگاه آنلاین به ثمر خواهد رسید. سیستم دادگاه دیجیتال به‌زودی در انتاریو راه‌اندازی خواهد شد

ارسال اسناد و مدارک  پرداخت آنلاین جریمه   ارسال اسناد و مدارک  پرداخت آنلاین جریمه   ارسال اسناد و مدارک  پرداخت آنلاین جریمه    ارسال اسناد و مدارک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا