انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

انتاریو با شناسایی ۹۶۴ مورد ابتلا از ثبت بالاترین تعداد موارد جدید کووید-۱۹ در طول چند ماه گذشته خبر داد

انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

مسئولان بهداشت در انتاریو از شناسایی ۹۶۴ مورد جدید کووید-۱۹ خبر دادند که بالاترین تعداد ابتلا روزانه گزارش شده از ۳۰ ماه می تا به حال [که در آن تاریخ ۱،۰۳۳ مورد ابتلا شناسایی شده بود] محسوب می شود. انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

با احتساب گزارش روز یکشنبه میانگین متحرک هفت روزه تعداد موارد ابتلا کووید-۱۹ ثبت شده در استان به ۷۶۰ مورد می رسند. این رقم در همین روز از هفته گذشته برابر با ۶۴۵ مورد بود.

از میان موارد ثبت شده امروز ۴۹۸ مورد در میان افراد غیر واکسینه، ۳۹۶ مورد در میان افراد کاملا واکسینه و ۲۱ مورد نیز در میان افرادی که تنها یک دوز تزریق کرده بودند شناسایی شد. وضعیت واکسیناسیون ۴۹ بیمار باقیمانده نامشخص است.

کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو گفت که ۱۲۲ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند و ۱۳۵ نفر نیز به علت ابتلا به همین بیماری در بخش مراقبت های ویژه هستند. با این حال اطلاعات واکسیناسیون مربوط به افراد بستری در بیمارستان ارائه نشده است.

انتاریو روز شنبه ۸۵۴ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید و روز جمعه ۹۲۷ مورد ابتلا ثبت کرده بود که بالاترین تعداد کل ابتلا روزانه گزارش شده از اوایل سپتامبر بود.

آزمایشگاه های سراسر انتاریو ۲۹،۶۹۲ تست کووید-۱۹ را ظرف ۲۴ ساعت گذشته پردازش کردند که نرخ مثبت شدن تست ها را به ۳.۲ درصد رساند.

از آغاز پاندمی تا به حال انتاریو ۶۱۷،۰۱۵ مورد کووید-۱۹ تایید شده توسط آزمایشگاه شامل ۶۰۰،۵۳۷ مورد بهبودی و ۹،۹۹۴ مورد فوت ثبت کرده است که یکی از موارد فوت ثبت شده در فاصله دیروز تا به حال گزارش شده است. انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-19 از اواخر ماه می تا به حال خبر داد
انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

موارد ابتلا جدید در کدام نقاط استان شناسایی شده اند؟

 

داده های استانی نشان می دهد که موارد گزارش شده در روز یکشنبه در تورنتو (۱۲۹)، ویندزور-اسکس (۸۶) و سیمکو مسکوکا (۸۱) شناسایی شده اند.

سایر مناطق دارای آمار نسبتا بالای ابتلا شامل منطقه یورک (۶۰)، منطقه پیل (۵۸)، اتاوا (۵۸)، منطقه دورهام (۴۲)، منطقه هالتون (۴۱)، کینگستون (۳۳) و سادبری (۳۳) است. انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-19 از اواخر ماه می تا به حال خبر داد
انتاریو از ثبت بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ از اواخر ماه می تا به حال خبر داد

آخرین خبرها از آمار واکسیناسیون کووید-۱۹

 

طبق اعلام وزارت بهداشت نزدیک به ۸۹.۶ درصد از شهروندان انتاریو در گروه سنی ۱۲ سال و بزرگتر یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده اند و ۸۶.۳ درصد نیز هر دو دوز را تزریق کرده اند و کاملا واکسینه محسوب می شود.

از هنگامی که استان انتاریو تزریق واکسن را در دسامبر سال گذشته آغاز کرد تا به حال ۲۲،۹۲۸،۴۶۶ دوز واکسن در سراسر استان برای شهروندان تزریق شده است.

اگرچه کودکان گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در حال حاضر واجد شرایط تزریق واکسن کووید-۱۹ هستند اما وزارت بهداشت این گروه از شهروندان را در محاسبات درصد کل واکسیناسیون جمعیت درنظر نمی گیرد.

الکساندرا هلکین (Alexandra Hilkene) گفت «گزارش های عمومی از داده های واکسیناسیون شامل جمعیت پنج سال و بزرگتر در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.»

اخبار تورنتو    اخبار کانادا     اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا     اخبار تورنتو      اخبار کانادا    اخبار تورنتو    اخبار کانادا    اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا