انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو برنامه تثبیت سیستم مراقبت درمانی را با توجه به کمبود تخت و کارکنان منتشر کرد

انتاریو اولین مرحله از «طرح افزایش ساعات ارائه خدمات» با هدف بهبود سیستم بهداشت و درمان را منتشر کرد

برنامه تثبیت سیستم مراقبت درمانی انتاریو با توجه به کمبود تخت و کارکنان منتشر شد

دولت انتاریو مرحله بعدی «طرح افزایش ساعات ارائه خدمات (Plan to Stay Open)» خود را پیش از فصل افزایش احتمالی در تعداد موارد بیماری های تنفسی در چند ماه آینده، منتشر کرده است.

برنامه تثبیت سیستم مراقبت درمانی انتاریو با توجه به کمبود تخت و کارکنان منتشر شد
برنامه تثبیت سیستم مراقبت درمانی انتاریو با توجه به کمبود تخت و کارکنان منتشر شد

موضوع تمرکز این طرح «ثبات و بهبود سیستم مراقبت های درمانی» می‌باشد و هدف آن افزودن هزاران کارمند مراقبت های درمانی و آزادسازی تخت های بیمارستانی است. مقامات گفتند که این افزایش ها به کاهش بار در سراسر سیستم درمانی که در چند ماه گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی به شدت تحت فشار قرار گرفته است، کمک می‌کند.

در سند ۱۸ صفحه‌ای این طرح که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است «از لحاظ تاریخی، در پاییز و زمستان موارد بیماری‌های تنفسی افزایش می‌یابد و بخش‌های اورژانس، بیمارستان‌ها و سراسر سیستم درمانی از جمله مراقبت‌های طولانی‌مدت را تحت فشار قرار می دهد.»

انتقال ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت به مراکز جایگزین

دولت انتاریو یک لایحه قانونی ارائه خواهد کرد که اجازه می دهد بیماران سالخورده در بیمارستان که در انتظار مستقر شدن در یک مرکز مراقبت طولانی‌مدت هستند تا پیش از فراهم شدن مکان مورد نظرشان به یک مرکز جایگزین احتمالاً در یک محله متفاوت منتقل شوند.

مقامات گفتند این خط مشی جدید در شش ماه اول اجرا ۲۵۰ تخت بیمارستانی را آزاد می کند.

دولت گفت که با استفاده از «دستورالعمل های اجباری» اطمینان حاصل خواهد شد که بیماران در نزدیکی عزیزان خود باقی می‌مانند و هیچ هزینه اضافی تحمیل نخواهد شد. با این حال، جزئیات چندانی در مورد اینکه دستورالعمل های اشاره شده متضمن چه مواردی هستند، ارائه نشده است.

دولت گفت که بیماران مجبور نخواهند شد که برخلاف میل خود بیمارستان را ترک کنند، اما این قانون اجازه می‌دهد تا گفتگوها بین مسئول هماهنگی، سالمندان و خانواده های آنها «ادامه یابد.»

سرمایه گذاری برای افزایش جراحی ها در کلینیک های خصوصی

دولت انتاریو گفته است که در حال «سرمایه گذاری بیشتر» برای افزایش جراحی ها در بیمارستان های کودکان و کلینیک های خصوصی تحت پوشش طرح بیمه درمانی انتاریو (OHIP) است. دولت همچنین بیش از ۱۵۰،۰۰۰ ساعت کار اضافی برای دستگاه‌های ام‌آر‌آی (MRI) و سی‌تی اسکن (CT) بیمارستانی را تأمین خواهد کرد.

افزودن تعداد بیشتری از کارکنان مراقبت های درمانی

دولت انتاریو متعهد شده است تا ۶،۰۰۰ کارمند مراقبت های درمانی دیگر را به سیستم بهداشت و درمان انتاریو اضافه کند.

دولت برای انجام این کار به طور موقت هزینه های معاینه، ثبت تقاضانامه و هزینه های ثبت نام برای پرستاران آموزش دیده بین‌المللی و بازنشسته را پوشش می دهد، که این اقدام به گفته دولت موانع مالی را کاهش می دهد و حدود ۱،۵۰۰ دلار در هزینه‌های کارکنان بخش درمان صرفه جویی می کند.

کارکنان موسسات پرستاری طبق نیاز در شرایط کمبود نیرو یا با قراردادهای کوتاه‌مدت در محیط های مختلف مشغول به کار خواهند شد.

دولت افزود که بخش‌های اورژانسی که با «تقاضای بالا» مواجه هستند، در صورت نیاز برای انتقال بیماران به سایر بیمارستان‌های مجاور مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

«طرح افزایش ساعات فعالیت» در پایان ماه مارس به عنوان یک استراتژی برای «ساختن یک سیستم بهداشت و درمان قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر که برای پاسخ به بحران آمادگی بیشتری دارد» ارائه شد.

این طرح شامل افزایش دائمی دستمزد کارکنان خدمات مراقبت های شخصی، ایجاد دو دانشکده پزشکی جدید، سرمایه‌گذاری مالی در برنامه های آموزش پرستاری، تقویت تولید داخلی تجهیزات حفاظت فردی و ایجاد ۳،۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید در یک دهه آینده است.

کارکنان مراقبت های درمانی  کلینیک های خصوصی انتاریو   کارکنان مراقبت های درمانی    کلینیک های خصوصی انتاریو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا