انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از ثبت ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

انتاریو روز چهارشنبه از ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و دستیابی به نرخ واکسیناسیون کامل ۸۴ درصدی خبر داد

انتاریو از ثبت ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

روز چهارشنبه ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد مرگ‌ومیر مرتبط با این بیماری در سراسر انتاریو ثبت شد.  انتاریو از ثبت ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

در حال حاضر میانگین هفت‌روزه موارد ابتلا ثبت‌شده در انتاریو برابر با ۳۶۶ است؛ هفته گذشته در همین روز این رقم برابر با ۴۰۶ مورد بود. از میان موارد ابتلا گزارش‌شده در روز چهارشنبه، ۱۵۸ مورد شامل افراد غیر واکسینه و ۱۱۸ مورد شامل افراد کاملاً واکسینه هستند. از این میان ۴۵ مورد باقیمانده شامل افرادی است که یا به‌طور کامل واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها در حال حاضر نامشخص است.

آمار روز چهارشنبه حاکی از جهش تعداد مبتلایان نسبت به رقم ثبت‌شده ۲۶۹ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در روز قبل است که پایین‌ترین تعداد کل ابتلا ثبت‌شده یک-روزه در طول چندین ماه گذشته است.

از ابتدای پاندمی تابه‌حال انتاریو شاهد ۵۹۸،۴۳۱ مورد ابتلا تائید شده به کووید-۱۹، شامل ۵۸۵،۵۹۱ مورد بهبودی و ۹،۸۶۲ مورد مرگ‌ومیر بوده است که از این تعداد ۱۰ مورد فوت امروز توسط استان ثبت‌شده است.

استان انتاریو اعلام کرد که ۹ مورد از موارد مرگ‌ومیر امروز درواقع در ماه سپتامبر و یک مورد بیش از یک ماه پیش اتفاق افتاده بود اما به دلیل «پاک‌سازی داده‌ها» امروز ثبت شدند.

در حال حاضر تعداد ۲۱۵ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این میان تعداد ۱۸۸ بیمار تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۲۷ بیمار به‌طور کامل واکسینه هستند. از میان ۱۳۴ بیمار بستری در واحد مراقبت‌های ویژه تعداد ۱۱۸ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۶ نفر کاملاً واکسینه هستند.

وزارت بهداشت استان اعلام کرد که بر اساس پردازش ۳۰،۷۷۶ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت بودن آزمودن‌های کووید-۱۹ در انتاریو برابر با ۱.۴ است. انتاریواز ثبت ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

انتاریو از ثبت 321 مورد ابتلا به کووید-19 و 10 مورد فوت خبر داد
انتاریواز ثبت ۳۲۱ مورد ابتلابه کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام مناطق قرار دارند؟

آخرین آمار کرونا        آخرین آمار کرونا    آخرین آمار کرونا          آخرین آمار کرونا

اغلب موارد ابتلا گزارش‌شده استان در روز چهارشنبه، در تورنتو (۶۶)، منطقه یورک (۳۳)، اتاوا (۲۷) و سادبری (۲۷) ثبت‌شده‌اند.

سایر مناطقی که تعداد قابل‌توجهی موارد ابتلا به کووید-۱۹ گزارش کرده‌اند شامل ویندزور-اسکس (۱۷)، منطقه هالتون (۱۷)، منطقه پیل (۱۶) و میدلسکس-لندن (۱۶) است.

از سه‌شنبه تابه‌حال تعداد ۹۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در مدارس سراسر استان شناسایی شده که از این میان تعداد ۸۵ مورد در میان دانش آموزان و پنج مورد باقیمانده در میان کارکنان ثبت‌شده است.

در ۵۳۳ مدرسه حداقل یک مورد ابتلا تائید شده به کووید-۱۹ گزارش‌شده است و در حال حاضر دو مدرسه تعطیل‌شده‌اند.

آزمایشگاه‌های استان ظرف ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد دیگر ابتلا به واریانت دلتا کووید-۱۹ (واریانت B.1.617.2) را تائید کرده‌اند. استان انتاریو تابه‌حال ثبت ۲۰،۶۱۸ مورد ابتلا به این سویه بیماری را تائید کرده است. انتاریواز ثبت ۳۲۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

انتاریو از ثبت 321 مورد ابتلا به کووید-19 و 10 مورد فوت خبر داد
انتاریواز ثبت ۳۲۱ مورد ابتلابه کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت خبر داد

آخرین آمار واکسیناسیون کووید-۱۹

تعداد مبتلایان انتاریو              تعداد مبتلایان انتاریو              تعداد مبتلایان انتاریو

تا روز چهارشنبه تقریباً ۸۸ درصد از جمعیت واجد شرایط یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده‌اند و تقریباً ۸۴.۱ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند و به‌طور کامل واکسینه محسوب می‌شوند.

نخست‌وزیر داگ فورد روز سه‌شنبه گفت که استان انتاریو حتی بدون تائید واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال نیز به هدف‌گذاری ۹۰ درصد پوشش واکسیناسیون افراد واجد شرایط دست خواهد یافت.

وزارت بهداشت        وزارت بهداشت          وزارت بهداشت            وزارت بهداشت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا