انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو قصد دارد ۱۰۰ مهاجر را پس از سرمایه گذاری ۲۰۰،۰۰۰ دلاری در شرکت های محلی بپذیرد

انتاریو انتظار دارد با احیای برنامه مهاجرت کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در طول دو سال آینده ۱۰۰ مهاجر جذب کند

انتاریو قصد دارد ۱۰۰ مهاجر را پس از سرمایه گذاری ۲۰۰،۰۰۰ دلاری در شرکت های محلی بپذیرد

طبق برنامه ای که انتاریو برای پذیرش ۱۰۰ مهاجر ظرف دو سال آینده دارد کارآفرینان خارجی می توانند پس از سرمایه گذاری حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار در اقتصاد استان تقاضای مهاجرت ثبت کنند.

انتاریو قصد دارد 100 مهاجر را پس از سرمایه گذاری 200،000 دلاری در شرکت های محلی بپذیرد
انتاریو قصد دارد ۱۰۰ مهاجر سرمایه گذاری ۲۰۰،۰۰۰ دلاری در شرکت های محلی بپذیرد

مانتی مک ناتن (Monte McNaughton) وزیر کار می گوید دولت بر جذب کارآفرینان خارجی به شهرها و محله های انتاریو در خارج از ناحیه تورنتو بزرگ تمرکز خواهد کرد.

مک ناتن می گوید که این کارآفرینان تحت برنامه مهاجرت اقتصادی استان پس از آغاز یک کسب و کار جدید یا خرید یکی از کسب و کارهای موجود در انتاریو نامزد مهاجرت به استان خواهند شد.

مک ناتن می گوید که این طرح ابتکاری جدید بالغ بر ۶ میلیون دلار برای دولت هزینه در بر خواهد داشت اما این مبلغ از طریق مبلغ پرداختی توسط مهاجرانی که برای شروع یا خرید یک کسب و کار وارد استان می شوند جبران خواهد شد.

مک ناتن گفت که استان انتظار دارد که از طریق این جریان، برنامه مهاجرت حداقل ۲۰ میلیون دلار به صورت سرمایه گذاری در کسب و کارها جذب کند.

دولت لیبرال قبلی در انتاریو این جریان مهاجرتی را در سال ۲۰۱۵ پایه گذاری کرد اما از آن زمان تا به حال تنها دو مهاجر سرمایه گذار با استفاده از این برنامه نامزد مهاجرت به استان شده اند.

مک ناتن گفت «از نظر من مهاجرت یکی از محرک های اقتصادی کلیدی رشد انتاریو است.» «فرصتی برای ایجاد کسب و کارهای جدید خارج از ناحیه تورنتو بزرگ وجود دارد، فرصتی برای ایجاد مشاغل بیشتر برای مردم در سراسر استان.»

مک ناتن گفت این برنامه به بازیابی اقتصاد انتاریو پس از پاندمی کووید-۱۹ کمک خواهد کرد.

مک ناتن گفت «ما باید حین بازسازی بهتر پس از پاندمی رویکرد تهاجمی داشته باشیم تا کارآفرینان را به انتاریو جذب کنیم.»

ماه گذشته انتاریو_ از دولت فدرال خواست که تحت برنامه نامزدهای مهاجرت به انتاریو (Ontario Immigrant Nominee Program) که برنامه ای با هدف تقویت نیروی کار ماهر است تعداد مهاجران مجاز را {از ۹،۰۰۰ نفر به ۱۸،۰۰۰ نفر در سال} دو برابر کند.

مک‌ناتن گفت که استان دچار کمبود چشمگیر نیروی کار است که تحت تأثیر پاندمی کووید-۱۹ تشدید شده است.

مهاجرت به کانادا  مهاجرت به تورنتو تقاضای مهاجرت مهاجرت به تورنتو مهاجرت به کانادا مهاجرت به تورنتو تقاضای مهاجرت مهاجرت به تورنتو مهاجرت به کانادا  تقاضای مهاجرت  مهاجرت به کانادا    مهاجرت به آمریکای شمالی      مهاجرت به آمریکای شمالی      مهاجرت به آمریکای شمالی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا