انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو در دوره اجرای محدودیت های ۲۱ روزه جدید قبض برق مشترکین مسکونی و کسب و کارهای کوچک را با تخفیف محاسبه می کند

انتاریو در طول مدت اجرای مرحله ۲ برنامه بازگشایی اصلاح شده در سطح استان هزینه برق را به نرخ خارج از ساعات اوج مصرف محاسبه می کند

انتاریو در دوره اجرای محدودیت های ۲۱ روزه جدید قبض برق مشترکین مسکونی و کسب و کارهای کوچک را با تخفیف محاسبه می کند

شهروندان انتاریویی که در طول مدت جدیدترین دوره منع آمد و شد استانی اوقات بیشتری را در خانه می گذرانند لااقل از لحاظ قبض برق خود کمی آسودگی تجربه خواهند کرد.

انتاریو در دوره اجرای محدودیت های 21 روزه جدید قبض برق مشترکین مسکونی و کسب و کارهای کوچک را با تخفیف محاسبه می کند
در دوره محدودیت ها قبض برق مشترکین مسکونی و تجاری را با تخفیف محاسبه میشود

دولت فورد اعلام کرد که هزینه برق را به مدت ۲۱ روز از ۱۸ ژانویه به اندازه نرخ فعلی ۸.۲ سنت به ازای هر کیلووات بر ساعت هزینه برق در خارج از ساعات اوج مصرف کاهش می دهد.

دولت می گوید که نرخ کاهش یافته {که کمتر از نصف قیمت مصرف برق در ساعات روشنایی روز است} برای ۲۴ ساعت شبانه روز اجرا می شود و به طور خودکار برای انشعاب های برق مسکونی و همچنین انشعاب های برق متعلق به کسب و کارهای کوچک و مزارع اعمال خواهد شد.

تاد اسمیت (Todd Smith) وزیر انرژی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت «می دانیم که گذراندن اوقات بیشتر در خانه به معنی مصرف بیشتر برق در طول ساعات روز می‌باشد که مشمول نرخ بالاتر است به همین دلیل نحوه محاسبه هزینه را براساس نرخ خارج از ساعات اوج مصرف در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تغییر می دهیم. «محاسبه هزینه برق بر اساس نرخ خارج از ساعات اوج مصرف در شرایطی که تمامی شهروندان انتاریویی برای کاهش سرعت گسترش واریانت اومیکرون با یکدیگر همکاری می کنند، امکان صرفه جویی فوری برای خانواده ها، کسب و کارهای کوچک و مزارع فراهم خواهد کرد.»

دولت انتاریو در طول مدت موج دوم پاندمی در زمستان گذشته نیز قیمت برق را به اندازه نرخ خارج از ساعات اوج مصرف پایین آورده بود اما طرح کاهش قیمت برق را در طول مدت موج سوم پاندمی در اپریل اجرا نکرد.  

اقدام برای احیای این طرح در شرایطی انجام می شود که دانش آموزان مدارس دولتی دست کم تا ۱۷ ژانویه از راه دور آموزش می‌بینند و تعدادی از کسب و کارها شامل باشگاه های ورزشی و سالن های تئاتر دستور تعطیلی دریافت کرده اند.

استان انتاریو علاوه بر کاهش نرخ برق برای مشترکین مسکونی و کسب و کارهای کوچک روز جمعه اعلام کرد که برای کسب و کارهای واجد شرایط که طبق مرحله دو برنامه بازگشایی استان باید تعطیل باشند یک کمک مالی بلاعوض ۱۰،۰۰۰ دلاری ارائه خواهد کرد.

دولت اعلام کرد که هر یک از کسب و کارهایی که در طول مدت موج های قبلی پاندمی از برنامه تخفیف هزینه های کسب و کارهای انتاریو (Ontario Business Costs Rebate Program) کمک مالی دریافت کرده اند لازم نیست مجددا درخواست ثبت کنند و می توانند در صورت واجد شرایط بودن انتظار داشته باشند که در فوریه کمک های مالی را دریافت کنند. هزینه برق در تورنتو   هزینه انرژی انتاریو  هزینه برق در تورنتو   هزینه انرژی انتاریو  هزینه برق در تورنتو     هزینه انرژی انتاریو    هزینه برق در تورنتو    هزینه انرژی انتاریو  هزینه برق در تورنتو        هزینه برق در تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا