انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو نام مربیان درگیر در تحقیقات کیفری آزار جنسی و سایر جرائم جدی را منتشر می کند

انتاریو از این پس نام مربیان و معلمانی که تحقیقات کیفری آزار جنسی در مورد آنها انجام شده است را به والدین اطلاع می دهد

انتاریو نام مربیان درگیر در تحقیقات کیفری آزار جنسی و سایر جرائم جدی را منتشر می کند

دولت استانی روز سه شنبه اعلام کرد که از این پس در انتاریو والدین و سرپرستان می توانند از اینکه قبلا در مورد معلم دانش آموز آنها تحقیقات کیفری آزار جنسی انجام شده است یا خیر مطلع شوند.

انتاریو نام مربیان درگیر در تحقیقات کیفری آزار جنسی و سایر جرائم جدی را منتشر می کند
انتاریو نام مربیان درگیر در تحقیقات کیفری آزار جنسی و سایر جرائم جدی را منتشر میکند

استیون لچه وزیر آموزش در یک کنفرانس مطبوعاتی در میپل گفت «این تغییرات برخی از راه‌هایی است که فراهم می کنیم و اقداماتی است که اتخاذ می کنیم تا حرفه آموزش بیشتر از گذشته در مقابل خانواده ها پاسخگو باشد.»

طبق گفته استیون لچه، انتاریو اولین قلمرو قضایی کانادایی است که این اقدام را به اجرا می گذارد.

از امروز دانشگاه معلمان انتاریو (OCT) و دانشگاه مربیان خردسالان (CECE) از این اختیار قانونی برخوردار خواهند بود که اطلاعات مربوط به رسیدگی های کیفری شامل اعضای دانشگاه خود را برای عموم مردم منتشر کنند.

وزیر آموزش اضافه کرد «ما معتقدیم که والدین حق دارند که بدانند آیا یک مربی به یکی از جرائم جدی متهم یا محکوم شده است زیرا ما در این زمینه هیچ گونه مدارا و اغماضی نداریم.»

این اقدام تقویت کننده تعهدات قبلی [از جمله برنامه اجباری پیشگیری از آزار جنسی که از ۱ ژانویه به اجرا گذاشته شد و تمامی معلمان انتاریو باید این برنامه را بگذرانند] می‌باشد که دولت استانی پیش از این به منظور محافظت از کودکان در کلاسهای درس اعلام کرده بود.

در حال حاضر در انتاریو هر مربی که به داشتن روابط فیزیکی جنسی با یک دانش آموز محکوم شده یا به هر نوعی در پورنوگرافی کودکان درگیر بوده است با ممنوعیت مادام العمر از حرفه معلمی روبروست. این قانون علاوه بر این در مورد معلمان و مربیان خردسالان که عضویت آنها در جامعه معلمان مجددا برقرار شده یا از ابتدا لغو نشده نیز عطف به ماسبق خواهد شد.

دانشگاه معلمان انتاریو (OCT) و دانشگاه مربیان خردسالان (CECE) ملزم هستند که بودجه لازم برای روان‌درمانی و مشاوره برای دانش آموزان و کودکان قربانی آزارهای جنسی را تامین کنند. هر دو نهاد آموزش {OCT و CECE} علاوه بر این باید تمام اقدامات انضباطی را که کمیته های انضباطی علیه یک مربی دخیل در چنین حادثه ای اتخاذ کرده اند، به طور عمومی اعلام کنند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا