انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

از اول اکتبر حداقل دستمزد در انتاریو افزایش می یابد

آخر این هفته حداقل دستمزد در انتاریو افزایش می یابد

حداقل دستمزد در انتاریو از اول اکتبر افزایش می یابد

از اول اکتبر حداقل دستمزد استانی در انتاریو با ۵۰ سنت افزایش به نرخ ساعتی ۱۵.۵۰ دلار خواهد رسید.

افزایش ۵۰ سنتی دستمزد ساعتی اولین بار توسط مانتی مک‌ناتن (Monte McNaughton) وزیر کار انتاریو در کنفرانس مطبوعاتی اپریل اعلام شد.

داگ فورد نخست وزیر انتاریو در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت تا افزایش حداقل دستمزد به ۱۵ دلار را که برای ژانویه ۲۰۱۹  برنامه ریزی شده بود، متوقف کند. در عوض استان انتاریو در نهایت با افزایش دستمزد ۳۵ سنت به ۱۴.۳۵ دلار در ساعت موافقت کرد.

سپس این مبلغ در ژانویه ۲۰۲۲، یک سال دیرتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود به ۱۵ دلار در ساعت افزایش یافت.

حداقل دستمزد در انتاریو از اول اکتبر افزایش می یابد
حداقل دستمزد در انتاریو از اول اکتبر افزایش می یابد

وضعیت دستمزدهای ویژه چگونه خواهد بود؟

دانشجویان نیز از اول اکتبر شاهد افزایش ۵۰ سنتی (از ۱۴.۱۰ به ۱۴.۶۰ دلار در ساعت) در دستمزد خود خواهند بود.

دولت یادآور شد که باید به دانشجویان در هر سنی (از جمله دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال) که به‌عنوان آزادکار از خانه کار می کنند نیز حداقل دستمزد کار از خانه به جای دستمزد دانشجویی پرداخت شود.

شاغلان کار از خانه که دولت انتاریو آنها را به عنوان «کارکنانی که کار دارای دستمزد را از خانه خود انجام می‌دهند» تعریف می کند، نیز از اول اکتبر شاهد ۵۵ سنت افزایش دستمزد خود به ۱۷.۰۵ دلار در ساعت خواهند بود.

از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ نرخ حداقل دستمزد ویژه که قبلاً برای برخی از «پیشخدمت های سرو مشروبات الکلی» اعمال می شد، حذف شد. اکنون کارکنان مشغول در بخش سرو مشروبات الکلی حداقل دستمزد استانی را دریافت می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات دستمزد ویژه اینجا را کلیک کنید.

اگر تاریخ افزایش دستمزد استانی با اواسط دوره پرداخت حقوق کارکنان همزمان باشد، پرداخت حقوق چگونه خواهد بود؟

اگر افزایش دستمزد پیش از پایان دوره پرداخت شما اتفاق بیفتد، در این صورت طبق دستورالعمل استانی «دوره پرداخت باید به صورت دو دوره پرداخت جداگانه در نظر گرفته شود و کارمند در هر یک از دو بخش این دوره مستحق حداقل دستمزد همان دوره خواهند بود.»

آیا حداقل دستمزد انتاریو در سال ۲۰۲۳ افزایش می یابد؟

طبق اعلام دولت انتاریو نرخ‌های حداقل دستمزد سالانه از اول اکتبر افزایش می‌یابد. استان انتاریو می‌گوید که اگر قرار باشد نرخ‌های جدید از اول اکتبر ۲۰۲۳ اجرایی شود، این افزایش در تاریخ ۱ اپریل ۲۰۲۳ یا قبل از آن به‌طور عمومی اعلام خواهد شد.

اخبار حداقل دستمزد در تورنتو کانادا      اخبار حداقل دستمزد در تورنتو کانادا      اخبار حداقل دستمزد در تورنتو کانادا    اخبار حداقل دستمزد در تورنتو کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا