انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مادر الناز حاج‌تمیری و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات در خصوص این پرونده را در اختیارشان بگذراند

فریبا حاج‌تمیری مادر الناز قربانی ربوده شده در واساگا بیچ، مستاصل از مردم و پلیس برای یافتن دخترش کمک می‌خواهد

مادر الناز حاج‌تمیری و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند

پلیس استانی انتاریو از مردم درخواست کرد تا هر گونه سرنخ مرتبط با ربوده شدن الناز حاج‌تمیری از خانه ای در واساگا بیچ را که سه ماه پیش اتفاق افتاده بود، به پلیس گزارش کنند.

کارآگاه مارتین گراهام روز سه شنبه گفت «ما می دانیم فردی که در مورد محل اختفای الناز اطلاعاتی داشته باشد، وجود دارد. ما می‌خواهیم از شما بشنویم. ما باید از شما بشنویم.» 

فریبا حاج‌تمیری، مادر الناز در یک ویدئوی از پیش ضبط شده، ناامیدانه و با التماس از هر کسی که اطلاعاتی در این خصوص دارد، درخواست کرد که آن را در اختیارشان بگذارد تا به پیدا کردن دخترشان کمک کند.

مادر الناز حاج‌تمیری و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند
مادر الناز حاج‌تمیری از مردم می‌خواهد که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند

مادر الناز حاج‌تمیری گفت: «ما شدیداً به کمک شما نیاز داریم. من به عنوان یک مادر از شما خواهش می کنم کمک فکری و راهنمایی را از ما دریغ نکنید و هر چه می‌دانید به ما بگویید. لطفا، خواهش میکنم، خواهش می‌کنم به ما کمک کنید. ما روزهایی سختی را می‌گذرانیم.»

پلیس می گوید خانواده او معتقدند الناز زنده است و برخلاف میل او زندانی شده است.

تا به امروز کسی در ارتباط با این آدم ربایی دستگیر نشده است.

مارتین گراهام خاطرنشان کرد که تاکنون هیچ باج خواهی نیز وجود نداشته است.

این کارآگاه گفت هیچ اطلاعاتی مبنی بر انگیزه یا دلیل این جنایت وجود ندارد. او نداشتن اطلاعات در این مرحله از تحقیقات را “غیرعادی” خواند.

کارآگاه مارتین گراهام گفت «به طور معمول، در چنین موردی می توان انتظار داشت که ما اطلاعاتی را از همه منابع دریافت کنیم، اما به دلایلی که من درک نمی کنم، از زمان ناپدید شدن غم انگیز او در آن موقعیت قرار نگرفته ایم.»

مدیر پرونده [پلیس استانی انتاریو] در شعبه بازپرسی جنایی از مردم خواست تا املاک و محله های خود را برای هر سرنخی که می تواند در تحقیقات کمک کند بررسی نمایند.

پلیس و اعضای خانواده الناز از زمان ربوده شدن یک هدف داشته اند؛ پیدا کردن الناز و آوردن او به خانه در سلامت.

کارآگاه گراهام گفت «ما امیدواریم که هر کسی که اطلاعاتی دارد کار درست را انجام دهد. به اداره پلیس بیایید و به حل و فصل شدن این پرونده، پیدا شدن الناز و آرامش خانواده‌اش کمک کند.

الناز حاج‌تمیری ۳۷ ساله در شامگاه ۱۲ ژانویه توسط سه مرد که خود را پلیس معرفی کرده بودند، از خانه یکی از اعضای خانواده حاج‌تمیری در واساگا بیچ به زور برده شد. مظنونان او را با پای برهنه از میان برف به سمت یک SUV سفید رنگ، احتمالاً یک لکسوس RX مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲، کشاندند و سپس از صحنه فرار کردند.

مادر الناز حاج‌تمیری و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند
مادر الناز و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند

کارآگاه گراهام گفت که «آدم ربایی برنامه ریزی و سازمان‌دهی شده بوده و به نظر می‌رسد که مستقیماً با حمله دو هفته قبل، درست قبل از کریسمس در ریچموند هیل مرتبط باشد.»

حاج‌تمیری که با نام خانوادگی تمیری نیز شناخته می شود، تنها چند هفته قبل از ربوده شدن، قربانی یک حمله وحشیانه در پارکینگ ریچموندهیل شده بود که باعث زخمی شدن سرش که نیاز به ۴۰ بخیه داشت، شد.

دو مظنون دخیل در این حمله دستگیر نشده اند.

پلیس اعلام کرد: «بازرسان پلیس استانی انتاریو معتقدند همان افراد یا در ربوده شدن الناز دست داشته اند یا می توانند مسئولین را شناسایی کنند.

۹ روز پس از مفقود شدن وی، محمد لیلو، دوست پسر سابق حاج‌تمیری، دستگیر و به اتهام آزار و اذیت جنایی بازداشت شد.

فیلیپ گرنیر، وکیل مدافع لیلو به سی‌تی‌وی نیوز گفت که انتظار می رود موکل او در ۲۶ اپریل در دادگاه حضور یابد.

الناز حاج‌تمیری تقریباً پنج فوت و سه اینچ (۱۶۰ سانتی متر) قد، بدنی باریک و موهای مشکی تا شانه‌ها [قبل از ربوده شدن] دارد.

پلیس می گوید الناز حاج‌تمیری کمتر از چهار سال پیش از ایران به کانادا مهاجرت کرده بود.

کارآگاه گراهام گفت: «بزرگترین امید من زنده بودن الناز است و بزرگترین ترس من این است که نشانه‌ای از او نیست.»

پلیس هر کسی را که اطلاعاتی در مورد محل اختفای الناز حاج‌تمیری دارد تشویق می‌کند تا با خط اختصاصی به شماره ۳۴۱۵-۷۲۸-۸۳۳-۱ تماس بگیرد و یا ناشناس از طریق واحد جلوگیری از جرائم به ​​شماره ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ گزارش دهد.

مادر الناز حاج‌تمیری و پلیس انتاریو از مردم می‌خواهند که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند
مادر الناز حاج‌تمیری از مردم می‌خواهد که هر گونه اطلاعات را در اختیارشان بگذراند

محمد لیلو فریبا حاج‌تمیری آدم ربایی فریبا حاج‌تمیری در واساگا بیچ محمد لیلو  آدم ربایی در واساگا بیچ  محمد لیلو  آدم ربایی در واساگا بیچ

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا