انتاریوجدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی را از ۳۱ اکتبر از سر خواهد گرفت

ازسرگیری پروازهای بین‌المللی از فرودگاه اتاوا برای اولین بار پس از آغاز پاندمی

فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی را از ۳۱ اکتبر از سر خواهد گرفت

برای اولین بار پس از آغاز پاندمی کووید-۱۹ که موجب توقف مسافرت‌ها شد از آخر هفته آینده پروازهای بین‌المللی در فرودگاه اتاوا دوباره از سرگرفته می‌شود. فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی را از ۳۱ اکتبر از سر خواهد گرفت

فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی را از 31 اکتبر از سر خواهد گرفت
فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی را از ۳۱ اکتبر از سر خواهد گرفت

فلیر ایرلاین (Flair) پروازهای بدون توقف به لادردیل فلوریدا را از ۳۱ اکتبر و پروازها به اورلاندو را از ۱ نوامبر از سر می‌گیرد. یونایتد ایرلاین نیز پروازها به واشنگتن دالس (Dulles) را از ۱ نوامبر آغاز می‌کند. فرودگاه اتاوا پروازهای بین‌المللی

این پروازها آغاز ازسرگیری تدریجی پروازهای بین‌المللی از/ به فرودگاه اتاوا است. شرکت وست‌جت نیز پروازهای کنکون (Cancun) را از سر خواهد گرفت. وست‌جت خدمات خود به کنکون را از ۱۳ نوامبر آغاز می کند.

سان‌وینگ (Sunwing) نیز قصد دارد از ماه آینده پرواز به مقاصد گرمسیری را به مسیرهای خود اضافه کند. پروازهای جدید سان‌وینگ ابتدا در مونترال یا تورنتو توقف خواهند کرد اما از اواسط نوامبر به پروازهای بدون توقف تبدیل خواهند شد.

اولین پرواز ایر کانادا به فورت لادردیل فلوریدا در اوایل دسامبر انجام خواهد شد و با فرارسیدن فصل تعطیلات مقاصد بیشتری در ایالات‌متحده و حوزه کارائیب به مسیرهای پرواز اضافه خواهد شد. ایر ترنست (Air Transat) پروازهای خود به مقاصد حوزه کارائیب را از پایان نوامبر آغاز می‌کند.

برای فرودگاه‌ها که به دلیل کاهش سفرهای هوایی در طول دوره پاندمی متحمل ضربه مالی سنگینی شدند، بازگشت پروازهای هوایی به خارج از کانادا خبر خوبی است.

تقریباً ۱۲۵،۰۰۰ مسافر در ماه سپتامبر از فرودگاه اتاوا عبور کردند که معادل ۵۰ درصد سطح پیش از پاندمی در ماه‌های سپتامبر سالهای قبلی است. این رقم نسبت به اوایل پاندمی که رفت‌وآمد مسافران از این فرودگاه در حد ۱۰ درصد رقم عادی مسافران بود، یک بهبود بزرگ محسوب می‌شود.

تقریباً ۶۶۰،۰۰۰ مسافر از ابتدای سال جاری تابه‌حال از این فرودگاه استفاده کرده‌اند. مسئولان فرودگاه امیدوارند که افزایش سفرهای هوایی در ماه‌های آینده در دستیابی به هدف یک‌میلیون سفر تا پایان سال جاری به آنها کمک کند.

مدیرعامل فرودگاه در اوایل پاندمی برآورد کرده بود که ممکن است برای بدهکار نشدن ناچار باشد ۱۰۰ میلیون دلار ظرف سه سال آینده وام بگیرد.

اغلب اوقات در طول دوره پاندمی پروازهای بین‌المللی تنها مجاز بودند که در چهار فرودگاه کانادایی: تورنتو، مونترال، کلگری و ونکوور فرود بیایند. این مقررات در تاریخ ۹ آگوست لغو شد.

روز پنج‌شنبه دولت فدرال بی‌سروصدا توصیه خود مبنی بر اجتناب از هرگونه سفر غیرضروری به خارج از کشور را لغو کرد.

کنکون    اورلاندو    کنکون     اورلاندو  کنکون   اورلاندو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا