جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

کبک از شناسایی ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ و افزایش ۷۰ مورد پذیرش بستری در بیمارستان خبر داد

کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرد در حالی که نرخ بستری در بیمارستان های استان به بیش از ۱،۲۰۰ نفر رسید. استان‌کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

از میان موارد جدید ابتلا به این بیماری تعداد ۱۲،۴۷۶ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند یا دومین دوز واکسن خود را در طول بیش از هفت روز قبل دریافت کرده بودند (از کل ۶،۴۸۸،۴۴۳ شهروند کاملاً واکسینه کبکی)، تعداد ۲،۶۶۷ نفر غیر واکسینه بودند یا یک دوز واکسن خود را ظرف کمتر از ۱۴ روز گذشته دریافت کرده بودند (از کل ۱،۵۳۶،۰۷۵ شهروند غیر واکسینه کبکی) و تعداد ۷۰۲ نفر یک دوز واکسن خود را ظرف بیش از ۱۴ روز گذشته تزریق کرده اند (از کل ۵۲۱،۹۳۱ نفر شهروند کبکی که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند).

موارد ابتلا مثبت از طریق تحلیل ۵۴،۰۶۵ نمونه تست گیری شناسایی شده اند که نرخ مثبت شدن تست در استان کبک را به ۳۰.۹ درصد می رساند. وزیر بهداشت استان می گوید کسانی که غیر واکسینه هستند ۷ برابر بیشتر احتمال دارد که نتیجه تست ویروس کرونا آنها مثبت شود.

وزارت بهداشت ۱۶ مورد شیوع فعال کووید-۱۹ را تحت نظر دارد که تعداد کل موارد شیوع در استان را به ۱،۵۳۹ می رساند.

روز یکشنبه ۲۰۷ بیمار برای درمان در بیمارستان های استان پذیرش شدند و ۱۳۷ بیمار مرخص شدند که تعداد کل افراد بستری در بیمارستان را به ۱،۲۳۱ نفر می رساند. از این تعداد ۱۶۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که نسبت به روز قبل تعداد ۹ نفر افزایش یافته است.

از میان بیماران جدید تعداد ۱۱۹ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند یا دوز دوم خود را ظرف بیش از هفت روز گذشته دریافت کرده بودند، تعداد ۸۶ نفر غیر واکسینه بودند یا اولین دوز واکسن خود را ظرف کمتر از ۱۴ روز گذشته تزریق کرده بودند و تعداد دو نفر ظرف بیش از دو هفته قبل از پذیرش در بیمارستان یک دوز واکسن را تزریق کرده بودند.

وزارت بهداشت استان گفت کسانی که غیر واکسینه هستند ۹ برابر بیشتر از افراد کاملاً واکسینه احتمال دارد که نیازمند بستری در بیمارستان به علت ابتلا به این بیماری باشند.

استان کبک امروز ۱۳ مورد فوت به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرد.

در همین حین برنامه تعطیل کردن اغلب محیط های تجاری خرده فروشی در روزهای یکشنبه به مدت سه هفته آینده از امروز به اجرا گذاشته شد. اغلب فروشگاه های استان به استثنا داروخانه ها، فروشگاه های رفاهی و پمپ بنزین ها امروز تعطیل خواهد بود. کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

کبک روز یکشنبه 15،845 مورد جدید کووید-19 ثبت کرد
کبک روز یکشنبه ۱۵،۸۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

پمپ بنزین ها  داروخانه ها  فروشگاه های رفاهی  داروخانه ها  پمپ بنزین ها  فروشگاه های رفاهی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا