آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید

«آرامش خود را حفظ کنید»: کمبود شیر خشک خانواده های کانادایی را تحت تأثیر قرار داده است

کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید

فراخوان جمع آوری شیرخشک نوزاد، همراه با مشکلات زنجیره تأمین، باعث نگرانی خانواده‌ها در کانادا و همچنین در ایالات متحده آمریکا شده است، در حالی که اثرات این کمبود در ایالات متحده حتی با شدت بیشتری احساس می شود.

میشل پنسا برانکو (Michelle Pensa Branco) مشاور شیردهی از موسسه سِیفلی‌فِد کانادا (SafelyFed Canada) می گوید «اولین توصیه من این است که آرامش خود را حفظ کنید.»

این کمبود بر خرده فروشان بزرگ کانادایی تأثیر گذاشته است.

کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید
کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید

والمارت کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد که چالش‌های مداوم جهانی در زمینه تأمین شیر خشک نوزاد «به مدت چند سال است که ادامه دارد.»

علیرغم این چالش‌ها، ما همچنان به همکاری نزدیک با تأمین‌کنندگان خود ادامه می‌دهیم تا عرضه‌ای پایدار از شیر خشک نوزاد با برندها و فرمت‌های مختلف (کنسانتره، پودر و آماده برای تغذیه) را تضمین کنیم و برای فروش در داخل فروشگاه های حضوری و آنلاین در دسترس قرار دهیم.»

لابلا (Loblaw)  نیز دچار کمبود موجودی شیرخشک از یکی از تولیدکنندگان بزرگ آمریکایی است اما می گوید موجودی خود را از سایر فروشندگان تأمین می کند.

برانکو می‌گوید این کمبود برای ساکنان مناطق روستایی که اغلب صدها کیلومتر برای خرید مواد غذایی خود رانندگی می‌کنند و گزینه‌های شهرنشینان را ندارند، دشوار است.

برانکو همچنین نگران کودکانی است که دارای مشکلات پزشکی مانند حساسیت به لبنیات هستند.

برانکو گفت «تعداد زیادی از والدینی که از این محصولات استفاده می کنند، تشخیص حساسیت به لبنیات ندارند،» و اضافه کرد که این والدین صرفاً به دلیل توصیه دوستان یا به دلیل احتیاط بیش از حد از محصولات شیرخشک ویژه حساسیت به لبنیات استفاده می کنند.

برانکو می گوید استفاده از برند متفاوت شیرخشک به ندرت برای نوزادان مشکل ساز است، زیرا محتویات بیشتر شیرخشک ها بسیار مشابه و هضم آن آسان است.

جایگزین های دیگر شامل تغذیه بیشتر با شیر مادر، استفاده از شیر اهدایی و افزایش مصرف غذای جامد برای نوزادان بزرگتر است.

برانکو می گوید که به این ترتیب تأمین منابع شیر خشک برای نوزادانی که واقعاً دلایل پزشکی خاصی برای رژیم غذایی خاص دارند، بیشتر تضمین خواهد شد.

کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید
کمبود شیرخشک نوزادان به کانادا رسید

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا