بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

خسارت مردی که زمین او در بریتیش کلمبیا به دلیل بدهی مالیاتی ۶،۷۰۰ دلاری فروخته شده بود، به نرخ روز جبران می شود

طبق حکم دادگاه یکی از بخشداری های بریتیش کلمبیا که ملک یک مرد را به دلیل بیش از ۶،۷۰۰ دلار بدهی مالیاتی فروخته بود، باید ۳۵۰ هزار دلار به او پرداخت کند

خسارت مردی که زمین او در بریتیش کلمبیا به دلیل بدهی مالیاتی ۶،۷۰۰ دلاری فروخته شده بود، به نرخ روز جبران می شود

طبق حکم یک قاضی در بریتیش کلمبیا بخشداری شهرستان اوکاناگان که ملک یک مرد را بدون اطلاع رسانی در مورد فروش و بدون اقدامات لازم برای جلوگیری از فروش ملک در مزایده حراج وصول مالیاتی فروخته بود سزاوار روبرو شدن با «عواقب جدی» است.

خسارت مردی که زمین او در بریتیش کلمبیا به دلیل بدهی مالیاتی 6،700 دلاری فروخته شده بود، به نرخ روز جبران می شود
خسارت مردی که زمین او در بریتیش کلمبیا به دلیل بدهی مالیاتی فروخته شد جبران می شود

بر اساس حکم اخیر دادگاه عالی بریتیش کلمبیا، زمانی که بخشداری اسپالومچین (Spallumcheen) ملک آنتونی برنت مورگان (Anthony Brent Morgan) در غرب آرمسترانگ را در سپتامبر ۲۰۱۷ به حراج گذاشت، مورگان حدود ۶،۷۰۰ دلار مالیات بر دارایی زمین خود را بدهکار بوده است.

زمین خالی که مورگان هفت سال قبل آن را به قیمت ۱۶۰،۰۰۰ دلار خریداری کرده بود، تنها به قیمت ۱۱،۳۰۰ دلار فروخته شد. حکم دادگاه می گوید که به مورگان در مورد فروش ملک یا این واقعیت که او یک سال فرصت داشته تا با پرداخت مبلغ بدهکاری مالیاتی خسارت خود را جبران کند و ملک خود را حفظ کند، اطلاع داده نشده است.

زمانی که مورگان متوجه شد چه اتفاقی افتاده است، دیگر خیلی دیر شده بود.

طبق حکم دادگاه بخشداری اعتراف کرد که به تعهدات قانونی خود برای اطلاع دادن به مورگان طبق قانون دولت محلی عمل نکرده است و استدلال کرد که مورگان مستحق جبران ارزش بازار ملک در زمان انتقال مالکیت به مالک جدید در سال ۲۰۱۸ است.

اما قاضی گری ودریل (Gary Weatherill) گفت که این مبلغ کافی نیست.

ودریل در قضاوت خود در ۶ ماه مه حکم داد که به مورگان خسارتی معادل ارزش فعلی زمین، منهای مالیاتی که بدهکار است، پرداخت شود. مبلغ تعیین شده بالغ بر ۳۵۲،۳۱۶ دلار، و حدود ۵۴ درصد بیشتر از مبلغی است که بخشداری پیشنهاد کرده بود و بیش از دو برابر مبلغی است که مورگان در ابتدا برای زمین پرداخت کرده بود.

این زمین تنها ملکی بود که این مرد داشت

دادگاه می گوید وقتی مورگان در سال ۲۰۱۰ این ملک ۳.۸ هکتاری را در راند لیک رود (Round Lake Road) خریداری کرد، برنامه او این بود که خانه ای برای خانواده اش، یک انبارغله و کارگاهی برای کسب و کار پرداختکاری نجاری خود بسازد.

خانواده او در جولای ۲۰۱۲ به یک تریلر در این ملک نقل مکان کردند و حدود ۹ ماه در آنجا زندگی کردند، تا اینکه یک مأمور آیین نامه به آنها گفت که باید آنجا را ترک کنند زیرا فاقد سیستم دفع فاضلاب است و آنها مجوز ندارند.

پس از اینکه بدون اطلاع رسانی قبلی به مورگان زمین او فروخته شد، قانون استانی تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ به او فرصت داد تا بدهی خود را تسویه کند. مورگان تا پس از این تاریخ از فروش مطلع نشد و تلاش های او برای تمدید دوره بازخرید ملک شکست خورد.

ودریل نوشت «این ملک تنها ملک شاکی بود. او توانایی خرید جایگزین نداشت و از سپتامبر ۲۰۱۸ افزایش قابل توجه ارزش ملک در منطقه را از دست داده است.»

قاضی گفت که مورگان علاوه بر این از حق دریافت هزینه هایی که به او تحمیل شده برخوردار است.

طبق حکم یک قاضی در بریتیش کلمبیا بخشداری شهرستان اوکاناگان که ملک یک مرد را بدون اطلاع رسانی در مورد فروش و بدون اقدامات لازم برای جلوگیری از فروش ملک در مزایده حراج وصول مالیاتی فروخته بود سزاوار روبرو شدن با «عواقب جدی» است. طبق حکم یک قاضی در بریتیش کلمبیا بخشداری شهرستان اوکاناگان که ملک یک مرد را بدون اطلاع رسانی در مورد فروش و بدون اقدامات لازم برای جلوگیری از فروش ملک در مزایده حراج وصول مالیاتی فروخته بود سزاوار روبرو شدن با «عواقب جدی» است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا