جدیدترین اخبارجهان

فرمانده سپاه: به اقدامات تروریستی خود ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه پاسداران هشدار داد که در صورت تهدید یا حمله به جمهوری اسلامی، امنیت اسرائیل به خطر خواهد افتاد

فرمانده سپاه پاسداران گفت به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهیم

پس از اینکه رئیس موساد مقامات ارشد جمهوری اسلامی را به دلیل توطئه های جهانی علیه اسرائیلی ها و یهودیان تهدید کرد، حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران مدعی شد که دشمنان شیطانی جمهوری اسلامی ضعیف و افسرده شده اند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهیم
فرمانده سپاه پاسداران گفت به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهیم

در واکنشی آشکار به هشدارهای اخیر دیوید بارنیا مدیر موساد، فرمانده سپاه پاسداران روز پنجشنبه به خود می بالید که اگر اسرائیل امنیت رژیم ایران را تهدید کند، «زندگی آن کوتاه خواهد شد»، صهیونیست ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و نشانه های زوال آنها مشهود است.

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در اظهاراتی که توسط چندین رسانه حکومتی از جمله تسنیم و پرس تی وی منتشر شد، گفت: بنابراین آنها به لفاظی های تو خالی و تهدید به ترور فرماندهان ما متوسل شده اند، اگر عملیات ترور قبلی شما امنیت شما را افزایش داده، ادامه دهید، اما باید بدانید که اگر امنیت ما را تهدید کنید، گزینه های بیشتری خواهیم داشت و زندگی شما کوتاه می شود.

دیوید بارنیا روز یکشنبه به رهبران جمهوری اسلامی هشدار داد که اگر اسرائیلی‌ها یا یهودیان در جریان تلاش‌های تروریستی سازمان‌دهی شده رژیم ایران در سراسر جهان آسیب ببینند، بهای مستقیم را خواهند پرداخت.

او گفت که کارزار تروریستی بر اساس دستورالعمل سیاسی رهبر اشاره آشکار به علی خامنه‌ای انجام می‌شود و در پاسخ، رهبر رژیم ایران را تهدید کرد.

دیوید بارنیا گفت: خوشبختانه برای رژیم ایران، تلاش های تروریستی آنها خنثی شده است ،چرا خوشبختانه برای آنها؟ زیرا تا کنون فقط به عوامل و کسانی که آنها را اعزام کرده اند، رسیده ایم، با این حال، او هشدار داد که اگر اسرائیلی ها یا یهودیان آسیب ببینند، پاسخ اسرائیل تا بالاترین رده خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران روز پنجشنبه در ادامه تاکید کرد که آمریکا نیز در حال افول است و جنگ در افغانستان، سوریه، لبنان و عراق نشان داد که گزینه نظامی دیگر راه حلی برای آنها نیست.

حسین سلامی گفت: آنها حتی نمی توانند حمایت کامل از صهیونیستها داشته باشند و این ناتوانی تا حدودی به عدم تمایل تبدیل شده است؛ رسانه‌های حکومتی با گزارش این اظهارات، به عدم تمایل ظاهری جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از زمانی که او اواخر سال گذشته به قدرت رسید، اشاره کردند.

فرمانده سپاه پاسداران در گفتگو با فعالان فضای مجازی کشور که ظاهراً افرادی درگیر جنگ سایبری هستند، گفت: دشمنان ایران به دنبال این هستند که ارزش‌های شیطانی آنها جایگزین ارزش‌های الهی شود، آنها سربازان شیطان هستند و شما سربازان خدا هستید.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: امروز گروه های جهاد، بر پیشانی جوانان همه کشورهای اسلامی می درخشد و قدم هایشان استوار و دل هایشان پر از نور ایمان به حقیقت انقلاب شکوهمند است، در مقابل این شکوه و عظمت، دشمن انفعال، حاشیه نشین، ناکارآمد، افسرده، نگران و ناامید است.

دیوید بارنیا در سخنان خود در کنفرانس سالانه موسسه سیاست ضد تروریسم (ICT) در دانشگاه رایشمن در هرتزلیا فاش کرد که موساد و متحدانش در جامعه اطلاعاتی بین‌المللی ۲۷ حمله ایران را علیه یهودیان و اسرائیلی‌ها در خارج از کشور در سال گذشته خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهیم
فرمانده سپاه پاسداران گفت به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهیم

او همچنین اعلام کرد که اگر اسرائیلی‌ها یا یهودیان آسیب ببینند، اسرائیل بهای متفاوتی از جمهوری اسلامی خواهد گرفت، از جمله با هدف قرار دادن تصمیم‌گیرندگان در پشت حملات و با ضربه زدن به قلب تهران؛ او گفت: جوخه‌هایی که اسیر شدند، سلاح‌هایی که همراه با آنها ضبط شد، همه اهداف مشخصی داشتند، همه اینها تحت هدایت جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه زمان آن فرا رسیده است که بهای دیگری از رژیم ایران دریافت کنیم، توضیح داد: آزار رساندن به اسرائیلی ها و یهودیان به هر شکلی از طریق نیروهای نیابتی، توسط ایرانی ها یا سلاح های ایرانی قاچاق شده به اسرائیل منجر به فعالیت علیه ایرانیانی که تروریست ها را فرستادند و همچنین تصمیم گیرندگان از اپراتورهای زمینی گرفته تا فرماندهانی که عملیات را تایید کردند تا بالاترین رده خواهد شد.

در همین حال، نیروی هوایی اسرائیل (IAF) این هفته یک مانور بزرگ حمله برد بلند را در یونان برگزار کرد که آخرین تمرین از مجموعه رزمایش‌ها با هدف آماده‌سازی ارتش برای حمله احتمالی به جمهوری اسلامی و تأسیسات هسته‌ای آن بود.

ارتش اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که رزمایش مشترک دو روزه با نیروی هوایی یونان شامل پروازهای دوربرد، سوخت گیری هوایی، پرواز در ارتفاع پایین و استفاده از آتش واقعی است.

به گفته نیروهای دفاعی اسرائیل، در طول این رزمایش، ده‌ها هواپیمای جنگنده نیروی هوایی ارتش و همچنین هواپیماهای جاسوسی و هواپیماهای سوخت‌رسان هزاران کیلومتر از اسرائیل به یونان و برگشت پرواز کردند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا