بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

در پی آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه در ونکوور پنج نفر مجروح شدند

چندین نفر در آتش سوزی در مرکز شهر ونکوور نجات یافتند و ۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند

آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در ونکوور منجر به انتقال ۵ نفر به بیمارستان شد

صبح روز دوشنبه پس از آتش گرفتن یک ساختمان چندکاربری در محله گستاون (Gastown) ونکوور، پنج نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس بیانیه خدمات درمان اورژانس بریتیش کلمبیا حال دو نفر وخیم و وضعیت سه نفر دیگر باثبات است. سایرین نیز به دلیل جراحات جزئی در محل مداوا شدند.

مقامات گفتند که آتش سوزی کمی قبل از ساعت ۱۱ صبح دوشنبه در ساختمان رخ داد.

کَرِن فرای (Karen Fry) رئیس آتش نشانی ویدئویی از تلاش های اطفای حریق در ابوت استریت (Abbott Street) منتشر کرد و گفت «چند نفر از ساکنین نجات یافتند.» با این حال، سازمان آتش نشانی هنوز تعداد افراد نجات یافته و جزئیات بیشتر را ارائه نکرده است.

در طبقه همکف این ساختمان که دچار آتش سوزی شده کسب و کارها و در طبقات بالایی واحدهای مسکونی قرار دارند و به نظر می رسد آتش در یکی از طبقات مسکونی شروع شده است.

ویدئوی فرای نشان می‌دهد که دود از یک ساختمان آجری چهار طبقه در نزدیکی واتر استریت (Water Street) خارج می شود، و در همین حین آتش‌نشانان یک آب پاش آتش نشانی را به سمت طبقه بالایی نگه داشته اند.

رئیس پلیس به فاصله کمی پس از ظهر نوشت «۱۳ دستگاه آتش نشانی» در محل آتش سوزی که سه زنگ هشدار در آنجا به صدا درآمد حضور یافتند. اداره خدمات بهداشت اورژانس بریتیش کلمبیا گفت ۹ واحد امداد زمینی و سه ناظر امدادگر در صحنه حادثه در محله تاریخی محبوب گردشگران حاضر شدند.

طبقات بالا توسط یک سازمان غیرانتفاعی به عنوان یک هتل تک اتاقه برای ساکنان کم درآمد اداره می شود.

انجمن منابع زنان آتیرا (Atira Women’s Resource Society)، سازمانی که این ساختمان را اداره می کند به سی‌تی‌وی نیوز گفت که این هتل حدود ۹۰ واحد دارد و یک فضای رسیدگی و اولویت بندی برای کمک به آوارگان آتش سوزی ایجاد شده است.

سخنگوی آتیرا گفت که کارکنان آتیرا برای برخی از ساکنان این ساختمان محل سکونت جایگزین در سایر ساختمان ها فراهم کرده اند. علاوه بر این آتیرا مشغول هماهنگی با یک سازمان همکاری برای ارائه سرپناه شبانه است.

آتیرا نتوانست بگوید در زمان آتش سوزی چند نفر در ساختمان زندگی می کردند.

مایک فرن وورث (Mike Farnworth) وزیر ایمنی عمومی، پیش از کنفرانس خبری بعدازظهر دوشنبه به این وضعیت اشاره کرد و گفت که استان به هماهنگ کردن حمایت از آسیب‌دیدگان، از جمله ساکنان آواره کمک خواهد کرد.

وزیر ایمنی عمومی گفت که به اداره مسکن بریتیش کلمبیا اطلاع داده شده است و برآورد می شود که حدود ۷۰ مستأجر باید جابجا شوند.

در طول صبح تا بعد از ظهر به دلیل زبانه کشیدن شعله های آتش از پشت بام ساختمان دارای نمای آجر قرمز، دود از چندین کیلومتر دورتر دیده می‌شد. برخی در این منطقه از قطع برق خبر دادند و مرکز هنرهای گلدکُرپ (Goldcorp Centre) دانشگاه سایمون فریزر «به دلیل کیفیت پایین هوا» تعطیل شد.

دانشگاه اعلام کرد که تمام رویدادها و کلاس های ساختمان وودواردز (Woodwards) لغو شده است. پلیس ونکوور از رانندگان خواست به دلیل آتش سوزی از منطقه دوری کنند.

رئیس آتش نشانی ونکوور به کسانی که در مرکز شهر هستند توصیه کرد که پنجره های خود را بسته نگه دارند تا از ورود دود سمی به داخل خانه جلوگیری کنند.

آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در ونکوور منجر به انتقال 5 نفر به بیمارستان شد
آتش نشانان در حال خاموش کردن آتش سوزی در ساختمان در محله گاستاون ونکوور
آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در ونکوور منجر به انتقال 5 نفر به بیمارستان شد
مردم در حال تماشای صحنه آتش سوزی در ونکوور. دوشنبه ۱۱ اپریل ۲۰۲۲
آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در ونکوور منجر به انتقال 5 نفر به بیمارستان شد
صحنه آتش سوزی در ساختمان ابوت استریت در ونکوور. دوشنبه ۱۱ اپریل ۲۰۲۲

گستاون ونکوور  حادثه امروز ونکوور  گستاون ونکوور  حادثه امروز ونکوور   گستاون ونکوور  حادثه امروز ونکوور

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا