انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اولین مورد مشکوک ابتلا به آبله میمون در تورنتو شناسایی شد

تورنتو از شناسایی اولین مورد مشکوک به آبله میمون خبر داد 

اولین مورد مشکوک ابتلا به آبله میمون در تورنتو شناسایی شد 

مسئولان بهداشت تورنتو در حال بررسی اولین مورد مشکوک ابتلا به آبله میمون در این شهر هستند. 

این مورد مشکوک مربوط به یک مرد حدود ۴۰ ساله شهروند تورنتو است که اخیراً با شخصی که به مونترال سفر کرده بود، تماس داشته است. به گفته سازمان بهداشت عمومی تورنتو (TPH) این فرد اکنون در بیمارستان در حال بهبود است.

سازمان بهداشت عمومی تورنتو در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد، تاکید کرد که ریسک ابتلا برای مردم «بسیار کم» است و این بیماری به راحتی بین مردم پخش نمی شود. طبق اعلام سازمان بهداشت عمومی تورنتو این بیماری معمولاً از طریق تماس با مایعات بدنی ناشی از زخم‌های آبله میمون، لباس‌ها یا ملافه‌های آلوده یا ترشحات تنفسی پخش می‌شود.

وزارت بهداشت به مردم اطلاع داد که اگر در ۱۴ مه از اکسیس کلاب (Axis Club) به آدرس کالج استریت شماره ۷۲۲ یا در ۱۳ یا ۱۴ می از وودی بار (Woody’s Bar) به آدرس چرچ استریت شماره ۴۶۷ بازدید کرده‌اند، ممکن است در معرض این بیماری قرار گرفته باشند.

علائم این ویروس شامل تب، سردرد، درد عضلانی، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است که از صورت شروع شده و گسترش می‌یابد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سازمان بهداشت عمومی تورنتو اکثر افراد خود به خود و بدون درمان بهبود می یابند. از هر کسی که در معرض بیماری قرار می گیرد خواسته می شود که وضعیت خود را تحت نظر بگیرد.

دکتر ترزا تام کارشناس ارشد بهداشت عمومی کانادا گفت که روز جمعه استان‌ها به بررسی «یک دوجین» موارد احتمالی در سراسر کانادا ادامه می‌دهند. دکتر تام همچنین گفت که احتمال دارد با گذشت زمان موارد بیشتری تائید شود.

بهداشت تورنتو در حال بررسی اولین مورد مشکوک ابتلا به آبله میمون در این شهر هستند. این مورد مشکوک مربوط به یک مرد حدود ۴۰ ساله است.  حوادث تورنتو  حوادث تورنتو  حوادث تورنتو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا