انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو دو نفر را به اتهام ۱۲ مورد اقدام به زورگیری خودرو در طول ۱۱ روز دستگیر کرد

پلیس تورنتو در گزارش عملیات خود علیه سارقان زورگیر خودرو در ماه گذشته از دستگیری دو متهم خبر داد

پلیس تورنتو دو نفر را به اتهام ۱۲ مورد اقدام به زورگیری خودرو در طول ۱۱ روز دستگیر کرد

پلیس می‌گوید یک جوان (مرد) ۱۹ ساله تورنتویی و نوجوانی که از قرار معلوم همدست او بوده است و در طول ماه گذشته باتهدید اسلحه برای سرقت ده ها خودرو اقدام کرده بودند اکنون بازداشت هستند.

پلیس تورنتو دو نفر را به اتهام 12 مورد اقدام به زورگیری خودرو در طول 11 روز دستگیر کرد
پلیس تورنتو دو نفر را به اتهام ۱۲ مورد اقدام به زورگیری خودرو در طول ۱۱ روز دستگیر کرد

ریچارد هریس بازرس پلیس تورنتو گفت که بین ۱۵ تا ۲۶ مه، دو مرد مسلح با تفنگ دستی سعی کردند ۱۰ وسیله نقلیه را در اسکاربرو و دو خودرو را در منطقه دورهام سرقت کنند.

دو متهم در نهایت پنج وسیله نقلیه را سرقت کردند. خوشبختانه هیچ یک از رانندگان خودروها آسیبی ندیدند.

هریس گفت «هیچ یک از قربانیان آسیب فیزیکی ندیده است. اما تنها می توان حدس زد که چه اثرات روانشناختی برای قربانیان داشته است؛ جامعه ما دیگر تحمل این وضعیت را ندارد.»

ریچارد هریس گفت که این دو متهم در آن زمان به سراغ یک ایستگاه سیار فروش لوازم آتش بازی نیز رفته اند.

هریس گفت «یک مظنون مسلح پول نقد و وسایل آتش بازی را سرقت کرد.»

بازرسان نتوانستند مظنونان را پیدا کنند، تا اینکه در ۲ جون پلیس گزارش رانندگی دو مرد در یک خودرو سرقتی در منطقه برمپتون را دریافت کرد. پلیس یک عملیات پرخطر را آغاز و دو مرد را بازداشت کرد.

پلیس گفت که همچنین یک اسلحه کمری با خشاب پر، ماکت یک اسلحه دستی، ابزار سرقت خودرو، لباس و یک خودرو را که در تاریخ ۱۸ ماه مه از یکی از خیابان های اسکاربرو سرقت شده بود از متهمین کشف کردند.

هریس گفت وسایل نقلیه سرقت شده از نوع «مدل بالا» نبودند اما «قرار بوده است برای ارتکاب سایر جرایم جنایی مورد استفاده قرار گیرند.»

هر چهار وسیله نقلیه دیگر رها شده در مکان‌های مختلف در اسکاربرو پیدا شدند.

تیلیک جونز (Tyliq Jones) ساکن تورنتو به ۴۴ جرم متهم شد، در حالی که نوجوان ۱۷ ساله همدست او که طبق شرایط قانون عدالت کیفری جوانان نمی توان هویت او را اعلام کرد با ۵۶ اتهام روبرو است.

هریس گفت هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این زوج با شبکه های جنایی بزرگتری مرتبط هستند.

حوادث اخیر سرقت خودرو در سراسر منطقه تورنتو بزرگ (GTA) شامل اقدام مظنونین در استفاده از سلاح مانند اسلحه کشیدن و چاقو کشیدن برای قربانیان بود که در یکی از شب های ماه مه تا شش حادثه در سراسر منطقه رخ داد.

در یکی از این حوادث میچ مارنر (Mitch Marner) ستاره تورنتو میپل لیفز (Toronto Maple Leafs) قربانی زورگیری خودرو واقع شد که رنج روور خود را در خارج از سالن سینمایی در اتوبیکو  از دست داد.

زورگیری خودرو با تهدید اسلحه  زورگیری خودرو با تهدید اسلحه  زورگیری خودرو با تهدید اسلحه

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا