انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است

تعطیلی دو هفته ای مدارس در میان تعطیلی یکماهه استان

مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است

برای جلوگیری از افزایش موارد کووید-۱۹ و بستری شدن در بیمارستان ها ، همه مدارس تورنتو فردا به مدت دو هفته در میان تعطیلی یک ماهه استان بسته می شوند. مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

از روز چهارشنبه، همه دانش آموزان در هیئت مدارس منطقه تورنتو ، تحت دستور پزشک ارشد تورنتو ، بر روی برنامه آموزش از راه دور تمرکز خواهند کرد.

مدارس حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل خواهند بود و قرار است یادگیری حضوری پس از تعطیلات بهاری هفته آینده در ۱۹ آوریل از سر گرفته شود.

رایان برد (Ryan Bird)، سخنگوی هیئت مدارس منطقه تورنتو (TDSB) گفت، ما از بهداشت عمومی تورنتو خبری دریافت کردیم که به بخش ۲۲ قانون حفاظت، ارتقا سلامت و بهداشت استناد کرده و دستور داده است تا همه مدارس تورنتو را تعطیل کنیم؛ این دستور برای کنترل شیوع یا مهار شیوع کووید-۱۹ است.

مهد کودک هایی که در داخل مدارس {هیئت مدارس منطقه تورنتو} واقع شده اند مجاز به پذیرش کودکان نیستند، اما کودکان پیش دبستانی مجاز به حضور در این مدارس می باشند.

بهداشت عمومی تورنتو گفت، مدارس بدلیل نگرانی از بابت وجود انواع ویروس که خطر انتقال، بیماری و مرگ را افزایش میدهند، باید تعطیل شوند. مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است

مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است
مدارس تورنتو از فردا حداقل تا ۱۸ آوریل تعطیل است

بهداشت عمومی تورنتو (TPH) نیز طی یک بیانیه خبری گفت:

“با توجه به شواهد، بهداشت عمومی تورنتو ضمن قدردانی از کلاس های آموزش حضوری، قاطعانه معتقد است که مدارس باید اولین مکان برای افتتاح و آخرین مکان برای بسته شدن در جامعه باشند.

متأسفانه، شرایط فعلی ایجاب می کند که جهت محافظت از همه افراد جامعه، برای مدارس از جمله دانش آموزان، معلمان و کارمندان باید تصمیمات دشواری گرفته شود.”

رایان برد اذعان داشت که در مدارس تورنتو شیوع زیادی وجود دارد؛ از جمله ۲۲ مورد که روز دوشنبه تعطیل شدند و تعطیلی همه مدارس بهترین اقدام در حال حاضر است.

برد گفت: “به طور قطع مدارسی وجود دارد که موارد مختلفی دارند و شیوع در آنها اعلام شده است ، اما شما مدارس دیگری دارید که واقعاً تحت تأثیر قرار نگرفته اند. بنابراین فکر میکنم در حال حاضر این مسئله عمدتا در مورد شیوع ویروس در جامعه و تأثیر بالقوه آن بر مدارس و از طریق آنهاست. “

این اقدام پس از آن صورت میگیرد که روز گذشته پزشک ارشد منطقه پیل اعلام کرد که مدارس منطقه وی از امروز به مدت دو هفته بسته می شوند و دانش آموزان باید کلاس ها را از طریق آموزش از راه دور دنبال کنند.

رایان برد اعتراف کرد که هیئت مدارس منطقه تورنتو در مورد تعطیلی دیر اطلاع داده، اما این موضوع برای دانش آموزان و والدین خیلی تعجب آور نیست.

برد گفت: فکر کنم همه موافقت میکنند، این هشدار زیادی نیست، اما مطمئنا همه این موضوع را می دانستند؛ حداقل اکنون این تأیید را داریم و می توانیم به یادگیری از راه دور روی بیاوریم و از همه به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کنیم. 

هفته آینده برای اکثر دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در سراسر استان تعطیلات بهاری است. در ماه فوریه، دولت تعطیلات مارس را یک ماه به تأخیر انداخت تا دانش آموزان را در کلاس نگه دارد و از انتقال بیشتر کووید-۱۹ جلوگیری کند.

مقامات بهداشت استان ۲۳۶ مورد کووید-۱۹ را امروز در مدارس انتاریو گزارش کردند که شامل ۲۰۷ مورد ابتلای دانش آموزان و ۲۹ مورد کارمندان است. در ۱۰۶۲ مدرسه حداقل یک مورد ویروس وجود دارد و ۸۳ مدرسه به دلیل شیوع بیماری تعطیل شده اند.

نخست وزیر، داگ فورد روز شنبه برای جلوگیری از افزایش عفونت های انواع کووید-۱۹، یک تعطیلی اضطراری چهار هفته ای در سطح استان را اجرا کرد.

اخبار تورنتو    اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو    اخبار کانادا     اخبار تورنتو اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا