انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شبکه بهداشت دانشگاه: کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند

طبق الزام جدید شبکه بهداشت دانشگاه کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند

کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند: شبکه بهداشت دانشگاه

کارکنان شبکه بهداشت دانشگاه (University Health Network) که واکسن کووید-۱۹ تزریق نکرده‌اند به‌زودی مجبور خواهند بود که برای حضور در محل کار تست منفی ویروس کرونا داشته باشند. کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند: شبکه بهداشت دانشگاه

کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-19 ارائه کنند: شبکه بهداشت دانشگاه
کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

جیلیَن هاوارد (Gillian Howard) سخنگوی UHN در مصاحبه‌ای گفت که شبکه بیمارستان در حال پیاده‌سازی سیاست جدیدی است که الزامات تست گیری سخت‌گیرانه‌ای را برای کارکنان واکسینه نشده برقرار خواهد کرد و امیدوار است که این برنامه تا ۹ آگوست به‌طور کامل اجرایی شود.

طبق این سیاست جدید تمامی کارکنان تمام‌وقت، پاره‌وقت و کارکنان موردی ناچار خواهند بود که وضعیت واکسیناسیون خود را به اطلاع خدمات بهداشت برسانند یا به‌طور رسمی اعلام کنند که مایل به افشای وضعیت واکسیناسیون خود نیستند.

هاوارد گفت از کارکنانی که واکسینه نشده‌اند یا انتخاب می‌کنند که وضعیت واکسیناسیون خود را افشا نکنند انتظار می‌رود که یک تست سریع خانگی کووید-۱۹ بگیرند و نتیجه را حداقل ۴۸ ساعت قبل از آمدن به محل کار گزارش کنند. کارکنان واکسینه نشده علاوه بر این باید در یک جلسه آموزشی درباره واکسیناسیون شرکت کنند؛ البته کارکنانی که دلایل مستند پزشکی برای عدم واکسیناسیون داشته باشند از حضور در جلسه آموزشی معاف خواهند شد.

سخنگوی UHN گفت «هدف ما از پیاده‌سازی این سیاست این است که بتوانیم ایمنی بیماران و کارکنان را تا حد ممکن حفظ کنیم.» «بهترین محافظت از بیماری برای هرکسی واکسیناسیون دوگانه است که برای تمامی کارکنان UHN فراهم شده است.»

هوارد گفت که شبکه بهداشت دانشگاه از ماه جون درباره این سیاست جدید با کارکنان در تعامل بوده است.

وی اضافه کرد که بین ۸۵ تا ۹۰ درصد از تمامی کارکنان واکسینه هستند بنابراین الزامات تست گیری تنها اقلیتی از نیروی کار UHN را تحت تأثیر خواهد گذاشت. در حدود ۱۸،۰۰۰ نفر از کارکنان از ۱۲ جولای الزامات گزارش دهی را محقق ساخته‌اند و ۷۵۰ کیت تست خانگی نیز توزیع‌شده است.

شبکه بهداشت دانشگاه (UHN) بر تعدادی از بیمارستان‌های دان‌ تاون ازجمله بیمارستان عمومی تورنتو (Toronto General Hospital)، بیمارستان تورنتو وسترن (Toronto Western Hospital) و مرکز سرطان پرنسس مارگارت (Princess Margaret Cancer Centre) نظارت دارد.

 

کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-19 ارائه کنند: شبکه بهداشت دانشگاه
کارکنان واکسینه نشده باید پیش از حضور در محل کار تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند: شبکه بهداشت دانشگاه

اخبار تورنتو     اخبار کانادا        اخبار تورنتو       اخبار کانادا      اخبار تورنتو       اخبار کانادا          اخبار تورنتو       اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا