ایرانجدیدترین اخبارجهان

واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752

ایران برای پنهان کردن علت سقوط هواپیما گزارش خود را ارائه داد

واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752

دیمیتری کولبا ، وزیر امور خارجه اوکراین در واکنش به گزارش ایران از سقوط پرواز ۷۵۲ اوکراین ایر ، این گزارش را ناامیدکننده خواند. واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752

واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752
واکنش وزیرامور خارجه اوکراین به ایران از سقوط پرواز PS752

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از ایندیپندنت

دیمیتری کولبا ، گزارش_ایران در مورد سانحه هواپیمای اوکراین در ژانویه ۲۰۲۰ در حوالی تهران را “ناامیدی بزرگ برای کل جهان متمدن” خواند و گفت که این سند “تلاشی بیهوده” برای پنهان کردن علل واقعی فاجعه است.

وزیر خارجه اوکراین تصریح کرد، پیش از این اوکراین بیش از ۹۰ صفحه نظر و پیشنهاد به طرف ایران ارسال کرد و اصرار داشت که گزارش نهایی اصلاح شود، آنچه را که امروز در گزارش منتشر شده مشاهده کردیم، چیزی جز تلاش بیهوده برای پنهان کردن دلایل واقعی سرنگونی هواپیمای ما نیست.

دیمیتری کولبا، تهران را به سوگیری در تحقیقات متهم کرد و گفت که شواهد ارائه شده انتخابی بوده و نتیجه گیری فریبنده است.

وزیر امور خارجه اوکراین گفت این یک_گزارش نیست، این یک مجموعه دستکاری شده است که هدف آن کشف حقیقت نیست، بلکه توجیه جمهوری اسلامی ایران است. واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752

واکنش وزیر امور خارجه اوکراین به گزارش ایران از سقوط پرواز PS752
وزیر امورخارجه اوکراین به ایران از سقوط پرواز PS752

دیمیتری کولبا گزارشایران در مورد سانحه هواپیمای اوکراین در سال ۲۰۲۰ در حوالی تهران را “ناامیدی بزرگ برای کل جهان متمدن” خواند و گفت که این سند “تلاشی بیهوده” برای پنهان کردن علل واقعی فاجعه است.

وزیر خارجه اوکراین تصریح کرد، پیش از این اوکراین بیش از ۹۰ صفحه نظر و پیشنهاد به طرف ایران ارسال کرد و اصرار داشت که گزارش نهایی اصلاح شود، آنچه را که امروز درگزارش منتشر شده مشاهده کردیم، چیزی جز تلاش بیهوده برای پنهان کردن دلایل واقعی سرنگونی هواپیمای ما نیست.

دیمیتری کولبا ، تهران را به سوگیری در تحقیقات متهم کرد و گفت که شواهد ارائه شده انتخابی بوده و نتیجه گیری فریبنده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا