انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرد تا صبح جمعه ۲۰ سانتیمتر برف در تورنتو و مناطق اطراف ببارد

پیش بینی می شود که تا صبح جمعه تورنتو و مناطق اطراف شاهد بارش ۲۰ سانتیمتر برف باشند

سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرد تا صبح جمعه ۲۰ سانتیمتر برف در تورنتو و مناطق اطراف ببارد

طبق بیانیه ویژه وضعیت هوا که توسط سازمان هواشناسی کانادا صادر شده است پیش بینی می شود تا آخر هفته در تورنتو و مناطق اطراف بارش برف به ۲۰ سانتیمتر برسد.

سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرد تا صبح جمعه 20 سانتیمتر برف در تورنتو و مناطق اطراف ببارد
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد تا صبح جمعه ۲۰ سانتیمتر برف در تورنتو ببارد

سازمان هواشناسی پیش بینی می کند که این «رویداد چند روزه بارش برف» از صبح چهارشنبه آغاز شود و تا صبح جمعه ادامه پیدا کند. انتظار می رود که تا صبح جمعه تورنتو، هالتون، پیل، دورهام و منطقه یورک همگی شاهد بارش ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر برف باشند.

سازمان هواشناسی کانادا گفت «بارش باران در فاصله سه شنبه شب تا اوایل صبح چهارشنبه به برف تبدیل خواهد شد. احتمال دارد که که عمق دید در بارش سنگین برف و بوران برف محلی کاهش یابد.» سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرد که در روز چهارشنبه حدود ۱۰ سانتی متر برف در منطقه تورنتو بزرگ ببارد و ۱۰ سانتی متر دیگر تا پنجشنبه به آن اضافه گردد.

خبر بارش جدید برف در حالی منتشر می شود که شهرداری تورنتو همچنان در حال پاکسازی برف به جای مانده از طوفان برف سنگینی است که دو هفته پیش بخش بزرگی از جنوب انتاریو را پوشاند. 

سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرد تا صبح جمعه 20 سانتیمتر برف در تورنتو و مناطق اطراف ببارد
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد تا صبح جمعه ۲۰ سانتیمتر برف در تورنتو و مناطق اطراف ببارد

سازمان هواشناسی پیش بینی می کند که این «رویداد چند روزه بارش برف» از صبح چهارشنبه آغاز شود و تا صبح جمعه ادامه پیدا کند. انتظار می رود که تا صبح جمعه تورنتو، هالتون، پیل، دورهام و منطقه یورک همگی شاهد بارش ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر برف باشند. اخبار تورنتو  اخبار تورنتو کانادا    اخبار تورنتو کانادا  وضعیت هوا وضعیت هوا وضعیت هوا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا