جدیدترین اخبارجهان

با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را تبریک گفتند

مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز را تبریک گفتند

با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را تبریک گفتند

کاخ سفید با انتشار پیامی در توییتر از گستردن سفره هفت سین در ریاست جمهوری آمریکا خبر داد و نوشت: از جانب پرزیدنت بایدن و دولت ما، نوروز فرخنده باد. با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را تبریک گفتند

با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را تبریک گفتند
با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز سال نو را تبریک گفتند

به گزارش تهرانتو نیوز؛ به نقل از صدای آمریکا

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون اول او نیز با انتشار پیام های جداگانه نوروز را به ایرانیان و تمام مللی که این عید را جشن می گیرند تبریک گفتند.

بایدن که امسال برای اولین بار بعنوان رئیس جمهور آمریکا سال نو را تبریک گفته با انتشار پیامی بهار را نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره خواند و بیان کرد: تمام دنیا از ایالات متحده تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا در بهار آکنده از نور و امید می‌شود. این همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت سین در کاخ سفید آن را گرامی می‌داریم.

وی اظهار داشت، این پیام پس از آن همه رنج و خسران، برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخورداری از صلح، رفاه و درک بیشتر با هم کار کنیم.

بایدن در بخش دیگری از این پیام آورده است: در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم،  امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد. با گستردن سفره هفت سین، مقامات کاخ سفید فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را تبریک گفتند

کامالا هریس آرزومند فرا رسیدن روزهای بهتری در آینده شد

 

کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا نیز امروز با انتشار پیامی در توییتر ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز، آرزومند فرا رسیدن روزهای بهتری در آینده شد.

او در ادامه این پیام آورده است: نوروز طی بیش از ۳ هزار سال در سراسر جهان جشن گرفته شده و نماد نوزایی در آغاز بهار و زمانی برای اندیشیدن به سالی که گذشت و امید به کامیابی در سال نو است.

معاون رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از پیامش خاطر نشان کرد، اکنون که ما چشم به روزهای بهتر آینده دوخته‌ایم، از همیشه مهمتر است. نوروز فرخنده باد!

 

بلینکن : باشد که نوروز همه ما را به سوی روزهای بهتر هدایت کند!

 

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز با انتشار پیامی در حساب توئیتر وزارت امور خارجه آمریکا، نوروز را نه تنها به مردم ایران بلکه به تمام کسانی که در آسیا ، خاورمیانه و حتی آمریکا این عید را جشن می‌گیرند تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از پیامیش با آرزوی نوروزی پیروز برای همه کسانی که این عید را در سراسر جهان جشن می گیرندخاطر نشان کرد، باشد که حال و هوای تولد دوباره و تجدید حیات نوروز همه ما را به سوی روزهای بهتر هدایت کند!

آنتونی بلینکن   جو بایدن  آنتونی بلینکن  جو بایدن

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا