انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تورنتو: یک کارگر ساختمانی در مارکهام پس از سقوط در گودالی مصدوم شد

سقوط یک کارگر ساختمانی در گودالی ۸ فوتی

تورنتو: یک کارگر ساختمانی در مارکهام پس از سقوط در گودالی مصدوم شد

به گزارش تهرانتونیوز به نقل از کانادا پرس روز سه شنبه کارکنان اورژانس در پی گزارش حادثه سقوط یک کارگر در گودال و گیر کردن او در گودال در محل ساختمان سازی در مارکهام به محل حادثه اعزام شدند.انتاریو  تورنتو : یک کارگر ساختمانی در مارکهام پس از سقوط در گودالی مصدوم شد

این حادثه کمی پس از ساعت ۱۱ صبح در محل کار واقع در Old English Lane در خیابان مسکونی نزدیک به خیابانهای استیلز و بی ویو اتفاق افتاد.

پلیس منطقه‌ای یورک نیز گزارش کرد: یک کارگر ساختمانی پس از سقوط از ساختمان در حال ساخت، در گودالی با عمق ۸ فوت مصدوم شد و در گودال گیر کرد. آتش نشانان برای نجات او به صحنه حادثه آمدند.

پلیس هنوز جزئیاتی در مورد شدت جراحات فرد مصدوم منتشر نکرده است.

مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

 تورنتو : یک کارگر در مارکهام پس از سقوط در گودالی مصدوم شد به گزارش تهرانتونیوز به نقل از کانادا پرس روز سه شنبه کارکنان اورژانس در پی گزارش حادثه سقوط یک کارگر در گودال و گیر کردن او در گودال در محل ساختمان سازی در مارکهام به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه کمی پس از ساعت ۱۱ صبح در محل کار واقع در Old English Lane در خیابان مسکونی نزدیک به خیابانهای استیلز و بی ویو اتفاق افتاد. پلیس منطقه‌ای یورک نیز گزارش کرد: یک کارگرساختمانی پس از سقوط از ساختمان در حال ساخت، در گودالی با عمق ۸ فوت مصدوم شد و در گودال گیر کرد. آتش نشانان برای نجات او به صحنه حادثه آمدند. پلیس هنوز جزئیاتی در مورد شدت جراحات فرد مصدوم منتشر نکرده است. مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا