انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شبکه توزیع مواد مخدر در تورنتو بزرگ کشف و چهار نفر دستگیر شدند

چهار نفر در ارتباط با یک شبکه توزیع مواد مخدر در تورنتو بزرگ متهم شناخته شدند

شبکه توزیع مواد مخدر در تورنتو بزرگ کشف و چهار نفر دستگیر شدند

چهار تن از ساکنان تورنتوی بزرگ به اتهام واردات و توزیع مواد مخدر در مقیاس وسیع از سوی پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا متهم شناخته شده و حدود ۳ میلیون دلار پول نقد و کالا از آنها کشف و ضبط شد.

پلیس تورنتو روز جمعه نیز پس از “یک سری تحقیقات طولانی و پیچیده” گفت که در این عملیات چهار حکم جستجو را در منطقه بزرگ تورنتو اجرا کرده است.

پلیس تورنتو با بیان اینکه افراد دستگیر شده عضو شبکه واردات کوکائین به کانادا هستند اظهار داشت: از این گروه بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا، ۸۸ واحد ارز دیجیتال اتر، یک دستگاه مرسدس بنز جی واگن ۲۰۲۲ و بیش از ۲ میلیون دلار جواهرات، ساعت و سایر اقلام لوکس کشف و ضبط کرده است.

(۸۸ واحد ارز دیجیتال اتر در حال حاضر تقریباً ۱۸۵۰۰۰ دلار ارزش دارد.)

پیتر ردی، مسئول موقت جرایم جدی و سازمان یافته بین‌المللی در این رابطه گفت: کارکنان تیم اجرای TSOC RCMP با موفقیت این شبکه واردات و قاچاق مواد مخدر در مقیاس زیاد را که در تورنتوی بزرگ فعالیت می کرد، متلاشی کرده اند.

 به گفته پلیس این عملیات با همکاری آژانس خدمات مرزی کانادا، خدمات پلیس د لا ویل د مونترال (de la Ville de Montréal)، پلیس بری (Barrie)، پلیس برانتفورد (Brantford )، پلیس تورنتو و مرکز تحلیل تراکنش‌های مالی و گزارش‌های کانادا انجام شده است.

بنابر این پرونده ایوب هایل مایکل، ساکن تورنتو ۳۶ ساله به دلیل واردات و توزیع غیرقانونی یک مواد مخدر غیرقانونی، توطئه برای واردات و قاچاق مواد مخدر و کسب درآمد از این راه متهم شده است.

ابیگیل برگمن ۲۲ ساله، هیل وی هایله مایکل ۴۰ ساله و نوریا کمال ۳۲ ساله نیز به دلیل دست داشتن در تجارت غیرقانونی و کسب بیش از ۵۰۰۰ دلار از این راه متهم شناخته شدند.

این اتهامات هنوز در دادگاه ثابت نشده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا