ایرانجدیدترین اخبار

سرهنگ علی اسماعیل زاده، یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس به طرز مشکوکی به دلیل سقوط از بام منزلش کشته شد

سرهنگ علی‌ اسماعیل‌زاده از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همکار نزدیک سرهنگ حسن صیاد خدایی بر اثر سقوط از پشت بام کشته شد

سرهنگ علی اسماعیل زاده، یکی دیگر از فرماندهان نیروی قدس سپاه به طرز مشکوکی به دلیل سقوط از بام منزلش کشته شد

طبق گزارش ها سرهنگ علی اسماعیل‌زاده یکی از فرماندهان واحد ۸۴۰ نیروی قدس سپاه و از همکاران نزدیک سرهنگ حسن صیاد خدایی که هفته گذشته ترور شد بر اثر سقوط از پشت بام خانه اش کشته شده است.

ایران اینترنشنال مدعی شد اطلاعات سپاه پاسداران به دلیل سوءظن به علی اسماعیل زاده که همکار نزدیک سرهنگ حسن صیاد خدایی بود تصمیم گرفت با صحنه سازی و طرح داستان خودکشی به حذف فیزیکی او اقدام کند.

سرهنگ اسماعیل‌زاده روز دوشنبه ۹ خرداد به طرز مشکوکی بر اثر افتادن از پشت بام خانه اش در محله جهان نما در کرج جان باخت. اسماعیل زاده پس از سقوط از پشت بام به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد و پس از معاینه توسط پزشکان برای او گواهی فوت صادر شد.

گفته می شود که مقام های سپاه پاسداران در گفتگو با خانواده سرهنگ علی اسماعیل زاده علت مرگ او را خودکشی به دلیل فشار روانی ناشی از جدایی از همسرش اعلام کرده اند و مدعی شده اند که نامه هایی در مورد قصد خودکشی نیز از او به جا مانده است.

مرگ سرهنگ علی اسماعیل‌زاده در حالی اتفاق می افتد که سرهنگ حسن صیاد خدایی همکار نزدیک او در سپاه قدس هشت روز پیش در ۱ خرداد به ضرب گلوله کشته شد.

خبرگزاری ایران اینترنشنال مدعی شد که پس از کشته شدن سرهنگ صیاد خدایی، اطلاعات سپاه پاسداران در پی جستجو برای یافتن سرنخ‌هایی در داخل نیروی قدس سپاه به سرهنگ علی اسماعیل‌زاده مشکوک شده و او را به درز اطلاعات به سرویس‌های اطلاعاتی خارجی متهم کرده‌اند.

در رسانه های داخلی ایران هیچ خبری از کشته شدن سرهنگ علی اسماعیل زاده منتشر نشده است.

 سقوط از پشت بام خانه  سقوط از پشت بام خانه

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا