ایرانجدیدترین اخبارجهان

گروه هکری انانیموس: حمایت ما از اعتراضات ایرانیان ادامه دارد. دولت ایران میخواهد شما را متوقف کند. تسلیم نشوید. خیابان ها را ترک نکنید.

گروه هکری انانیموس پس از قتل مهسا امینی عملیات هک علیه ایران را آغاز کرد

انانیموس اطلاعات همه نمایندگان مجلس ایران را هک کرد و از ایرانیان خواست خیابانها را ترک نکنند

مهسا امینی دختر ایرانی پس از دستگیری توسط پلیس ایران به دلیل داشتن حجاب نادرست به کما رفت و جان باخت و گروه هکری انانیموس (Anonymous) این هفته پس از درگذشت او، کمپین هک علیه ایران را راه‌اندازی کرد.

مهسا امینی در هفته جاری به اتهام عدم رعایت حجاب توسط پلیس ایران دستگیر شد، پس از دستگیری به کما رفت و اندکی بعد جان باخت. 

زنان ایرانی پس از مرگ مهسا در شبکه های اجتماعی موهایشان را کوتاه کردند و در خیابان‌ها روسری‌هایشان را آتش زدند تا خشم و اعتراض خود را علیه رژیم ایران ابراز کنند.

پلیس تهران مدعی شد این دستگیری موجه بوده و به دلیل آموزش حجاب انجام شده است؛ اما تظاهرات در خیابان ها ادامه یافت و مردم همچنان در اعتراض به حکومت دیکتاتور راهپیمایی کردند و حجاب ها را در خیابان به آتش کشیدند.

از روز چهارشنبه، گروه هکری Spid3r به طور مداوم توییت کرد و اسکرین‌شات‌هایی از عملیات هک خود با #OPIran نشان داد. اسکرین شات‌ها شامل هک کردن بسیاری از سایت‌های دولتی ایران، بانک مرکزی ایران، خبرگزاری فارس وابسته به سپاه ایران، مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ایران و بسیاری موارد دیگر بود.

روز پنجشنبه، گروه هکری انانیموس (Anonymous) در توییتی از اعتراضات حمایت کرد و نوشت: «ناشناس از زنان ایران در مبارزه با رژیم وحشی حمایت می‌کند». در توییت بعدی، این گروه پس از اینکه مردم ایران از استفاده از واتساپ و اینستاگرام مسدود شدند، اهمیت استفاده از VPN را توضیح دادند.

گروه هکری انانیموس در توییت‌های دیگری، ویدیوهای آموزشی در مورد امن‌ترین راه‌های اعتراض، به عنوان مثال، نحوه صحیح پوشاندن صورت خود برای جلوگیری از شناسایی و گرفتار شدن منتشر کرد.

این گروه در توییت دیگری نوشت: «ما ندای مردم ایران را می شنویم». ما سوء استفاده شما را درک می کنیم و تمام تلاش خود را برای کمک به مردم ایران تا جایی که می‌توانیم انجام خواهیم داد. بسیاری از هکتیویست‌ها در سراسر جهان از مردم ایران حمایت می کنند و درک می کنند که دولت شما چقدر سرکوبگر است.»

انانیموس اطلاعات همه نمایندگان مجلس ایران را هک کرد و از ایرانیان خواست خیابانها را ترک نکنند
انانیموس اطلاعات نمایندگان مجلس ایران را هک کرد و از ایرانیان خواست خیابانها را ترک نکنند

انانیموس در اقدامی اطلاعات همه نمایندگان مجلس ایران را هک و منتشر کرد و از ایرانیان خواست خیابانها را ترک نکنند

گروه هکتیویست «انانیموس» بانک اطلاعاتی مجلس و دیوان محاسبات کشور را هک کرد و شماره تلفن و سایر اطلاعات همه نمایندگان را منتشر نمود.

این گروه در پیامی ویدیویی که روز یکشنبه منتشر شد، اعلام کرد در راستای همبستگی با اعتراضات مردمی ناشی از قتل مهسا امینی در بازداشت پلیس اخلاق، سایت مجلس را هک کرده است.

انانیموس گفت «حمایت ما از اعتراضات ایران ادامه خواهد داشت. همانطور که همه می دانید، دولت در تلاش است تا شما را متوقف کند. تسلیم نشوید،» «خیابان ها را ترک نکنید. انقلاب را متوقف نکنید.»

این گروه گفت: «مجلس ایران در این زمان که باید از مردم حمایت کند از دیکتاتور حمایت می کند، بنابراین ما اطلاعات شخصی همه آنها را منتشر می کنیم.»

این گروه هکری روز شنبه وبسایت شبکه خبری دولتی العالم عربی ایران را چند روز پس از حمله به وبسایت رسمی رهبر تندرو ایران علی خامنه‌ای در بحبوحه اعتراضات سراسری در کشور، هک کرد.

هر دو نسخه فارسی و انگلیسی وب سایت خامنه‌ای همچنان از کار افتاده است.

تعدادی از وبسایت‌های دولتی در ایران مانند خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وبسایت خبری صدا و سیما به دلیل ترس از حمله این گروه هکری، دسترسی محدودی به صفحات خود از خارج از کشور دارند.

این گروه اعلام کرده است که اگر دولت ایران دسترسی مردم به اینترنت را مسدود کند، انانیموس از دسترسی دولت به اینترنت جلوگیری خواهد کرد.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا