انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

بیمارستان آرنپرایور انتاریو ۲۵،۰۰۰ دلار پاداش برای امضای قرارداد به پرستاران جدید ارائه می‌دهد

معاون انجمن پرستاران انتاریو می‌گوید حتی پاداش ۲۵ هزار دلاری استخدام در بیمارستان آرنپرایور برای ترغیب پرستاران به اشتغال در مناطق روستایی کافی نیست

بیمارستان آرنپرایور انتاریو ۲۵،۰۰۰ دلار پاداش برای امضای قرارداد به پرستاران جدید ارائه می‌دهد

بیمارستان منطقه‌ای آرنپرایور (Arnprior Regional Hospital) در تلاش برای رفع کمبود نیروی انسانی خود، پاداش‌ امضای قرارداد ۲۵،۰۰۰ دلاری به پرستاران تازه استخدام شده، پرداخت می کند.

بیمارستان آرنپرایور انتاریو 25،000 دلار پاداش برای امضای قرارداد به پرستاران جدید ارائه می‌دهد
بیمارستان آرنپرایور انتاریو ۲۵،۰۰۰$ پاداش برای امضای قرارداد به پرستاران جدید ارائه میدهد

آندریا مک‌کلایمنت (Andrea McClymont) معاون منابع انسانی بیمارستان آرنپرایور می‌گوید «این یک بحران منابع انسانی بخش درمان است.»

در حال حاضر ۹۶ پرستار در بیمارستان آرنپرایور کار می کنند.

مک‌کلایمنت می‌گوید که بیمارستان او ۱۲ موقعیت شغلی خالی دیگر برای استخدام پرستار دارد، اما فقط برای هشت نفر استخدام تمام‌وقت تاییدیه پرداخت پاداش امضای قرارداد وجود دارد.

پاداش ها از طریق یک برنامه کمک هزینه توسط وزارت بهداشت انتاریو (Ontario Health) ارائه می شود.

مک‌کلایمنت می‌گوید که بیمارستان‌های سراسر استان برای تکمیل نیروی کادر درمان خود با مشکل مواجه هستند و این استراتژی برای ترغیب پرستاران به کار در جوامع روستایی است.

بیمارستان آرنپرایور می‌گوید که قصد دارند در بخش مراقبت های طولانی مدت، بستری و اورژانس خود نیرو استخدام کنند.

افراد متقاضی استخدام برای واجد شرایط بودن باید متعهد شوند که حداقل به مدت دو سال به طور تمام وقت در آرنپرایور کار کنند، در شش ماه گذشته به عنوان پرستار در انتاریو استخدام نشده باشند، حداکثر از ۳۱ مارس ۲۰۲۴ شروع به کارکنند، گواهینامه حسن انجام کار از کالج پرستاران انتاریو داشته باشند و در حال دریافت کمک مالی از وزارت بهداشت تحت برنامه حمایت از شهریه تحصیلی پرستاران نباشند.

انجمن پرستاران انتاریو می گوید که میانگین حقوق اولیه برای فارغ التحصیلان پرستاری بین ۵۰،۰۰۰ تا ۷۰،۰۰۰ دلار است. اما حتی یک پاداش امضای قرارداد ۲۵،۰۰۰ دلاری نیز ممکن است برای متقاعد کردن آنها برای کار در آرنپرایور کافی نباشد.

دی‌جی سندرسون (DJ Sanderson) پرستار و معاون منطقه‌ای انجمن پرستاران انتاریو (ONA) می‌گوید «با وجود اینکه آرنپرایور ناامیدانه تلاش می‌کند پرستاران را جذب کند و این پاداش ۲۵،۰۰۰ دلاری را برای دو سال خدمت ارائه می‌دهد، اما همه بیمارستان‌های منطقه تورنتو بزرگ دقیقاً به سراغ ارائه همین پاداش می روند و حدس بزنید کدام یک برنده خواهد شد.»

سندرسون می‌گوید پاداش‌های امضای قرارداد، توهینی است به پرستاران شاغل که در دوره پاندمی مشغول به خدمت بوده‌اند و به دلیل ناکافی بودن پاداش جبران خدمت در حال ترک این شغل هستند.

خبر و اخبار کانادا    خبر و اخبار کانادا    خبر و اخبار کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا