ایرانجدیدترین اخبار

متروپل همچنان قربانی می گیرد، جسد کارگر افغانستانی در آوار پیدا شد

جسد کارگر گرفتار زیر آوار متروپل پیدا شد

جسد کارگر گرفتار زیر آوار متروپل پیدا شد

ساختمان متروپل همچنان قربانی می گیرد، جسد کارگر افغانستانی در آوار پیدا شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از پیدا شدن جسد کارگر افغانستانی که درپی ریزش دوباره این ساختمان زیر آوار مانده بود خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی هویت این کارگر را رضا کریمی ۱۸ ساله خواند و گفت: «صبح امروز (۲۵ شهریورماه) پیکر این جوان که زیر آوار متروپل گرفتار شده بود، کشف و به اورژانس تحویل داده شد.»

گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

فالح صفایی، معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در این رابطه گفت: «ریزش دوباره زمانی رخ داد که کارگران در حال کار برای سبک کردن سازه این ساختمان بودند و به این ترتیب  قسمت جلویی ۱۱ طبقه این ساختمان امروز به طور کامل ریزش کرد.»

برج‌های دوقلوی متروپل، پروژه ساختمان سازی هلدینگ عبدالباقی واقع در خیابان امیری آبادان ایران است. این دو برج قرار بود با دو پل شیشه‌ای در طبقات سوم و ششم به یکدیگر متصل شوند.

برج شمارهٔ دو متروپل در ۲ خرداد ۱۴۰۱، پیش از آنکه به بهره‌برداری کامل برسد، بر اثر شکست سازه‌ای فروریخت. این سازه در محلی احداث شد که در زمان سابق سینمایی به نام متروپل در آن وجود داشت.

این بنای ناایمن و تخریب شده در خیابان امیری آبادان قرار دارد که خرداد ماه امسال درپی ریزش آن ۴۳ نفر از جمله مالک آن کشته شدند.

این بنای ناایمن متعلق به هلدینگ عبدالباقی است. عملیات تخریب متروپل که این کارگر افغان در آن جان داده در قراردادی ۵۰ میلیارد تومانی به قرارگاه خاتم الانبیای سپاه واگذار شده بود.

حوادث امروز ایران    حوادث امروز ایران    حوادث امروز ایران

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا