جدیدترین اخبارکانادامنیتوبا

زنی که یک نوزاد زنده را در سطل زباله ای در وینیپگ انداخته بود به قتل عمد متهم شد

پلیس جسد دختر تازه متولد شده‌ای را در سطل زباله زنی در وینیپگ پیدا کرد

زنی که یک نوزاد زنده را در سطل زباله ای در وینیپگ انداخته بود به قتل عمد متهم شد

روز چهارشنبه خبری که پلیس در مورد پیدا شدن جسد یک نوزاد (دختر) در یک سطل زباله در اوایل ماه گذشته اعلام کرد مردم ساکن یکی از محله های نورث اند (North End) را در شوک فرو برد.

زنی که یک نوزاد زنده را در سطل زباله ای در وینیپگ انداخته بود به قتل عمد متهم شد
زنی که یک نوزاد زنده را در سطل زباله ای در وینیپگ انداخته بود به قتل عمد متهم شد

جینن رزا مور (Jeanene Rosa Moar) 31 ساله از وینیپگ که مادر این نوزاد است به قتل عمد و پنهان کردن جسد یک کودک متهم شده است. او در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

پلیس وینیپگ ادعا می کند که این زن دخترش را در حالی که نوزاد هنوز زنده بوده در زباله ها گذاشته است.

ساکنان منطقه پس از برگزاری کنفرانس رسانه ای پلیس که در آن اطلاعاتی در مورد این کشف غم انگیز و نگران کننده فاش شد اکنون در حال دلداری دادن به یکدیگر هستند.

مأموران پلیس در ۳ ماه مه به خیابان بوید (Boyd) در خارج از خانه جکی بلک (Jackie Black) فراخوانده شدند. بیش از یک ماه بعد بلک و اعضای خانواده اش سرانجام متوجه شدند که چه مسئله ای مأموران پلیس را به منطقه آورده است.

بلک گفت «این وحشتناک است.» «از هر خبری که در ماه گذشته در اخبار شنیده‌ام، این بدترین است. این قطعاً بدترین است.»

مأموران پلیس در مورد اینکه دقیقاً چه کسی کارآگاهان را به منطقه هدایت کرد توضیح بیشتری ندادند. آنها فقط می گفتند که برای اعزام پلیس به گذرگاه پشت ردیف خانه های این محله تماس گرفته شده است و جسد دختر بچه را پیدا کرده اند.

خانم بلک و خانواده‌اش که خانه آنها توسط پلیس با نوار حفاظتی حصارکشی شده بود، در آن زمان، نمی‌دانستند چرا مأموران آنجا هستند، اما روز چهارشنبه متوجه این موضوع شدند و از اینکه یک نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله‌ خانه شان گذاشته شده، شوکه و غمگین شدند.

خانم بلک گفت «مهم نیست چه دلیلی داشته باشد، این کار درستی نبود.» راه های بسیار دیگری وجود دارد… شما مجاز هستید که نخواهید والد یک فرزند باشید. شما اجازه دارید کودک خود را واگذار کنید. اما اینکه چنین راهی را انتخاب کنید، کار درستی نیست.»

کارآگاهان گفتند این کودک، که با نام کودک مور از او یاد می کنند، در خانه ای در گاردن سیتی (Garden City) به دنیا آمده و معتقدند زمانی که هنوز زنده بوده در سطل زباله رها شده است.

کلود چانسی، مأمور پلیس گفت «یک زن بالغ به عنوان کسی که نوزاد را به دنیا آورده، شناسایی شد و در یکی از خانه های مسکونی در همین حوالی توسط مأموران دستگیر شد.

چانسی گفت که این زن سپس به دلایل پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

پلیس گفت که این زن در ۷ جون در حالی که در رابطه با کشف جسد کودک در زندان زنان در هدینگلی (Headingley) بازداشت بود، به چندین جرم متهم شد.

مأموران پلیس اشاره ای نکردند که از نظر آنها کودک چه مدت در سطل زباله بوده است و سن دقیق نوزاد را نیز اعلام نکردند.

خانم بلک گفت که هیچ چیز غیرمعمولی را در لحظات پیش از حضور پلیس در بیرون از خانه اش در تاریخ ۳ ماه مه مشاهده نکرده و یا نشنیده، اما اکنون با پرسشها و احساسات بسیاری روبرو شده است.

خانم بلک فکر می‌کند اگر آن روز صبح شوهرش سطل زباله را زودتر می‌برد، ممکن بود این نوزاد را پیدا کند، اما در عوض آن را در حیاط خانه‌شان رها کرده است.

خانم بلک زنی که نوزاد را رها کرده است نمی شناسد. اکنون فکر خانم بلک مشغول یادآوری نوزاد تازه متولد شده ای است که پلیس می گوید بیست و سومین قربانی قتل شهر در سال ۲۰۲۲ است.

مأموران پلیس گفتند که در جریان تحقیقات مشخص شد زنی که متهم به رها کردن این نوزاد بوده در واقع مادر بیولوژیکی نوزاد می‌باشد که او را به دنیا آورده است.

قتل عمد کودک  قتل عمد کودک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا