انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تخلیه به دلیل «انفجار فعال» در ساختمان اجاره تجهیزات در تورنتو در حال انجام است

در پی حادثه انفجار و آتش سوزی در ساختمان اجاره تجهیزات و سیلندرهای پروپان در تورنتو خیابانهای اطراف مسدود شد

تخلیه به دلیل «انفجار فعال» در ساختمان اجاره تجهیزات در تورنتو در حال انجام است

پلیس می گوید که کسب و کارهای اطراف یک مرکز اجاره تجهیزات در اتوبیکو به دلیل آتش سوزی در این ساختمان که منجر به انفجار چندین مخزن پروپان شده است تخلیه می شوند.

آتش سوزی با سه زنگ هشدار ابتدا در حدود ساعت ۱۵:۴۰ در یک کسب و کار اجاره تجهیزات در نزدیکی راسین روُد (Racine Road) و برایدون درایو (Brydon Drive) گزارش شد. که در مجاورت کیپلینگ اونیو (Kipling Avenue) و بلوار رکسدل (Rexdale Boulevard) قرار دارد.

آتش نشانی تورنتو می گوید که تقریباً ۴۰ مخزن پروپان در محل حادثه وجود دارد و به همه واحدها توصیه شده است که با احتیاط و از یک موقعیت دفاعی برای خاموش کردن آتش تلاش کنند.

الکس لی (Alex Li) مامور پلیس تورنتو به خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ گفت «صحنه این حادثه یک صحنه بسیار فعال است و به نظر می رسد صحنه آتش سوزی و انفجار لحظه به لحظه در حال تغییر است. عملیات تخلیه توسط سازمان های خدمات اورژانسی در حال انجام است و ما همه را تشویق می‌کنیم در این شرایط که ما مشغول کمک به تخلیه کسب و کارهای محلی هستیم، از منطقه دور بمانند.» «خبر خوب این است که در حال حاضر هیچ مصدومی گزارش نشده است و مایلیم این وضعیت را حفظ کنیم. بنابراین از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنید.»

متیو پگ (Matthew Pegg) رئیس آتش نشانی می گوید که خدمه در بدو ورود با «آتش سوزی شدیدی مواجه شدند که به تعدادی سیلندرهای پروپان و گاز فشرده در قسمت بیرونی ساختمان سرایت کرده بود، و بلافاصله در موقعیت دفاعی قرار گرفتند.»

رئیس آتش نشانی گفت که آتش در نهایت به چندین وسیله نقلیه پارک شده سرایت کرد اما نیروهای آتش نشانی توانستند آن را قبل از گسترش به خود ساختمان کنترل کنند.

رئیس آتش نشانی گفت «این آتش‌سوزی‌ها برای نیروهای ما بسیار پیچیده، ترکیبی از چند موقعیت و خطرناک هستند، زیرا نیروهای آتش نشانی باید به اندازه کافی نزدیک شوند تا مانیتورهای زمینی [مانیتورهای بدون متصدی انسانی برای جریان آب] و برج‌های هوایی را مستقر کنند که هدف اصلی از این اقدامات خنک نگه داشتن آن سیلندرها است.» «خوشبختانه آتش سوزی در حال حاضر تحت کنترل است و هیچ مصدومی گزارش نشده است.»

در حال حاضر حدود ۳۰ ماشین آتش نشانی مختلف و ۱۰۰ آتش نشان در محل حضور دارند.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا