ایرانجدیدترین اخبار

شمار جان باختگان سیل در ۱۸ استان ایران به ۵۳ نفر رسید، ۱۶ نفر ناپدید شدند

در پی وقوع‌سیل در ۱۸ استان ایران دست کم ۵۳ نفر جان باختند؛ امدادگران در جستجوی مفقودشدگان هستند

شمار جان باختگان سیل در ۱۸ استان ایران به ۵۳ نفر رسید، ۱۶ نفر ناپدید شدند

مقامات ایران گفتند پس از رانش زمین و سیل ناشی از باران های شدید در ایران که جان دست کم ۵۳ نفر را گرفت امدادگران روز جمعه به جستجو برای یافتن مفقودشدگان پرداختند.

شمار جان باختگان سیل در 18 استان ایران به 53 نفر رسید، 16 نفر ناپدید شدند
شمار جان باختگان سیل در ۱۸ استان ایران به ۵۳ نفر رسید، ۱۶ نفر ناپدید شدند

مهدی ولی پور رئیس عملیات اورژانس جمعیت هلال احمر به تلویزیون دولتی گفت پس از دو روز سیل که ۴۰۰ شهر و روستا در ۱۸ استان از ۳۱ استان کشور را تحت تاثیر قرار داده است، ۱۶ نفر همچنان مفقود هستند. بسیاری از بزرگراه ها مسدود شده اند.

محسن منصوری استاندار تهران به تلویزیون دولتی گفت که آسیب دیده ترین منطقه در روز جمعه منطقه فیروزکوه در دامنه کوه های البرز در شمال شرق پایتخت تهران بود که دست کم ۱۰ نفر در این منطقه جان باختند.

خبرگزاری های محلی بعدا به نقل از استاندارد تهران گفت که حدود شش نفر نیز ناپدید شده اند.

استاندارد تهران با بیان اینکه روز جمعه سیل همچنان در مناطق شمالی استان تهران جاری بود، اما با وجود هشدارهای مکرر، کوهنوردان به سمت فیروزکوه در حرکت بودند.

شهر فیروزکوه در حدود ۱۴۰ کیلومتری تهران به دلیل هوای خنک تابستانی یکی از استراحتگاه های مورد علاقه گردشگران است. مسیرهای سرسبز این منطقه نیز مورد علاقه کوهنوردان است.

رسانه‌های دولتی اعلام کردند که دست‌کم هشت نفر در روز پنجشنبه در اثر رانش زمین ناشی از سیل در روستای امامزاده داوود در شمال غرب تهران که به بقعه امام زاده داوود نیز آسیب رساند، جان خود را از دست دادند، و ۱۴ نفر نیز ناپدید شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت اجساد چند تن از جان باختگان سیل امامزاده داوود در زیر زمین یک مغازه پیدا شده است و افزود در حال خارج کردن اجساد هستیم.

شنبه گذشته سیل در جنوب استان فارس جان ۲۲ نفر را گرفت.

باران شدید در ایران سیل امامزاده داوود   باران شدید در ایران  سیل امامزاده داوود

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا