انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

قیمت بنزین در جنوب انتاریو شاهد کاهش «بی سابقه ای» همراه با یک افت دیگر در آخر این هفته است

روند کاهشی قیمت بنزین در جنوب تا پایان آخر هفته ادامه خواهد داشت

قیمت بنزین در جنوب انتاریو شاهد کاهش «بی سابقه ای» همراه با یک افت دیگر در آخر این هفته است

قیمت بنزین در جنوب انتاریو قرار است در ادامه مجموعه کاهش های اخیر در پمپ بنزین ها [در این آخر هفته نیز دوباره کاهش یابد] که به گفته یک تحلیلگر صنعت انرژی «قبلاً هرگز مشاهده نشده است.»

دن مک‌تیگ رئیس انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه می گوید که نرخ فعلی کاهش قیمت «بی سابقه» است.

مک‌تیگ صبح جمعه به سی تی وی نیوز تورنتو (CTV News) گفت «من قبلا هیچ وقت دوره ۷۲ ساعته ای را که قیمت بنزین ۲۰ سنت در هر لیتر کاهش یابد را ندیده بودم.»

طی دو روز گذشته قیمت بنزین با ۱۲ سنت کاهش در هر لیتر به ۱۶۷.۹ سنت در هر لیتر رسیده است؛ قیمتی که از ۱۳ اپریل در استان انتاریو مشاهده نشده بود.

اما به گفته مک تیگ قرار است روز شنبه رکورد پایین ترین قیمت چهارماهه دوباره شاهد کاهش جدیدی باشد. مک‌تیگ انتظار دارد قیمت بنزین ۸ سنت دیگر کاهش یابد و به ۱۵۹.۹ در هر لیتر برسد.

مک‌تیگ گفت «این کاهش‌ها بسیار قابل توجه و در مقیاس بی‌سابقه‌ای هستند.»

مک تیگ پیش بینی می کند که این روند تا پایان هفته ادامه یابد؛ وی افزود که انتظار داریم قیمت بنزین روز یکشنبه ۲ سنت دیگر کاهش یابد.

مک‌تیگ می گوید «قیمت‌ها ممکن است به شدت و به سرعت به عقب برگردند.» «واقعیت این است که این قیمت‌های [پایین]، اگرچه خوشایند است اما می‌توانند یک شگفتی ناخوشایند برای همه ما در پیش داشته باشند.»

قیمت بنزین در جنوب انتاریو شاهد کاهش «بی سابقه ای» همراه با یک افت دیگر در آخر این هفته است  قیمت بنزین در جنوب انتاریو قرار است در ادامه مجموعه کاهش های اخیر در پمپ بنزین ها [در این آخر هفته نیز دوباره کاهش یابد] که به گفته یک تحلیلگر صنعت انرژی «قبلاً هرگز مشاهده نشده است.»  قیمت بنزین در تورنتو  کانادا  قیمت بنزین در تورنتو  کانادا  قیمت بنزین در تورنتو  کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا