ایرانجدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

ایران قصد دارد رمزارز ملی راه‌اندازی کند

ایران از آغاز فعالیت‌های مرحله آزمایشی کریپتوکارنسی ملی خبر داد

ایران قصد دارد رمزارز ملی راه‌اندازی کند

رئیس بانک مرکزی ایران از آغاز فعالیت مرحله آزمایشی کریپتوکارنسی ملی در آینده نزدیک خبر داد. ایران قصد دارد رمزارز ملی راه‌اندازی کند

ایران قصد دارد رمزارز ملی راه‌اندازی کند
ایران‌قصد دارد رمزارز ملی راه‌اندازی کند

علی صالح‌آبادی گفت که یک کمیته مشترک بین دولت و بانک مرکزی به‌منظور ایجاد رمزارز ملی قانون بانک مرکزی را اصلاح می‌کند.

صالح‌آبادی اوایل روز یکشنبه در جلسه‌ای [با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ایران] شرکت کرد و گزارشی از بازار ارز و همچنین بخش اقتصادی و سیستم بانکداری ایران_برای نمایندگان مجلس ارائه کرد.

رئیس بانک مرکزی با نقل‌قول از اعضای کمیسیون اقتصادی گفت که کریپتوکارنسی‌های ملی و خارجی در حال حاضر در سراسر جهان باب شده است و اعضای کمیسیون اقتصادی خواهان تشکیل یک گروه مشترک کاری برای تعیین وظایف مرتبط با راه‌اندازی کریپتوکارنسی هستند.

علی صالح‌آبادی یادآور شد که رئیس کمیسیون اقتصادی تأکید کرده است که کمیته‌های مشترکی برای حل مشکلات مرتبط با مسائل مطرح‌شده توسط مجلس و دولت تشکیل شود.

صالح‌آبادی گفت که به همین منظور لازم است که قانون بانک مرکزی به‌روزرسانی شود.

رئیس بانک مرکزی ایران از آغاز فعالیت مرحله آزمایشی کریپتوکارنسی ملی در آینده نزدیک خبر داد صالح‌آبادی اوایل روز یکشنبه در جلسه‌ای [با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ایران] شرکت کرد و گزارشی از بازار ارز و همچنین بخش اقتصادی و سیستم بانکداری ایران_برای نمایندگان مجلس ارائه کرد. رئیس بانک مرکزی با نقل‌قول از اعضای کمیسیون اقتصادی گفت که کریپتوکارنسی‌های ملی و خارجی در حال حاضر در سراسر جهان باب شده است و اعضای کمیسیون اقتصادی خواهان تشکیل یک گروه مشترک کاری برای تعیین وظایف مرتبط با راه‌اندازی کریپتوکارنسی هستند. علی صالح‌آبادی یادآور شد که رئیس کمیسیون اقتصادی تأکید کرده است که کمیته‌های مشترکی برای حل مشکلات مرتبط با مسائل مطرح‌شده توسط مجلس و دولت تشکیل شود. صالح‌آبادی گفت که به همین منظور لازم است که قانون بانک مرکزی به‌روزرسانی شود. کمیسیون اقتصادی مجلس ایران کمیسیون اقتصادی مجلس ایران

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا