انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

رانندگان انتاریویی به زودی با کاهش قابل توجه قیمت در پمپ بنزین ها روبرو خواهند شد

قیمت بنزین در انتاریو به زودی کاهش قابل ملاحظه ای خواهد داشت؛ بهترین زمان برای پر کردن باک خودرو اعلام شد

رانندگان انتاریویی به زودی با کاهش قابل توجه قیمت در پمپ بنزین ها روبرو خواهند

رانندگان انتاریویی به زودی از تخفیف های اساسی در پمپ بنزین ها برخوردار می شوند زیرا قرار است تا روز جمعه قیمت هر لیتر بنزین ۱۰ سنت دیگر کاهش ‌یابد.

روز چهارشنبه میانگین قیمت هر لیتر بنزین در جنوب انتاریو با یک افزایش خیره کننده ۱۲ سنتی به ۲۰۹.۹ سنت رسید که بالاترین رقم ثبت شده تا کنون است.

با این حال قیمت ها از صبح پنجشنبه با سه سنت کاهش به ۲۰۶.۹ سنت در هر لیتر رسید و تا جمعه با ۱۰ سنت کاهش به ۱۹۶.۹ سنت در هر لیتر خواهد رسید.

دن مک تیگ (Dan McTeague) رئیس انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه گفت که کاهش قیمت ها ناشی از ناآرامی بازارهای جهانی به دلیل رکود بالقوه است.

از اواخر فوریه به دلیل کمبود عرضه سوخت در پی حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های بین‌المللی که در نتیجه جنگ علیه روسیه اعمال شده‌اند، قیمت‌ در پمپ بنزین‌ها افزایش یافته است.

وزارت منابع طبیعی کانادا اعلام کرد که میانگین قیمت بنزین معمولی در کانادا در روز دوشنبه به ۲.۰۶ دلار در هر لیتر رسید و گران ترین قیمت با ۲.۳۴ دلار در هر لیتر در ونکوور ثبت شد.

سازمان آمار کانادا روز چهارشنبه گزارش داد که نرخ تورم سالانه در ماه اپریل به ۶.۸ درصد افزایش یافته است. سازمان آمار کانادا اضافه کرد که رانندگان کانادایی در ماه اپریل ۳۶.۳ درصد بیشتر از یک سال گذشته برای بنزین پرداخت کردند.

وزارت منابع طبیعی کانادا اعلام کرد که میانگین قیمت بنزین معمولی در کانادا در روز دوشنبه به ۲.۰۶ دلار در هر لیتر رسید و گران ترین قیمت با ۲.۳۴ دلار در هر لیتر در ونکوور ثبت شد. سازمان آمار کانادا روز چهارشنبه گزارش داد که نرخ تورم سالانه در ماه اپریل به ۶.۸ درصد افزایش یافته است. سازمان آمار کانادا اضافه کرد که رانندگان کانادایی در ماه اپریل ۳۶.۳ درصد بیشتر از یک سال گذشته برای بنزین پرداخت کردند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا