انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

لیبرال های انتاریو وعده دادند در صورت انتخاب شدن، حداقل دستمزد را به ۱۶ دلار می‌رسانند و طرح مزایای قابل انتقال را اجرا می‌کنند

رهبر حزب لیبرال انتاریو وعده داد که حداقل حقوق را به ۱۶ دلار افزایش می‌دهد و ۱۰ روز مرخصی استعلاجی با حقوق برای کارگران درنظر می‌گیرد

لیبرال‌های انتاریو وعده دادند در صورت انتخاب شدن، حداقل دستمزد را به ۱۶ دلار می رسانند و طرح مزایای قابل انتقال را اجرا می کنند

استیون دل دوکا رهبر حزب لیبرال انتاریو وعده داده است که اگر حزبش در انتخابات ماه جون پیروز شود حداقل دستمزد را به ۱۶ دلار افزایش خواهد داد، برای تعیین دستمزدهای معیشتی منطقه‌‎ای تلاش خواهد کرد، و یک مبلغ جبرانی برای قانون ۱۰ روز مرخصی استعلاجی با حقوق به کسب و کارها پرداخت خواهد نمود.

لیبرال‌های انتاریو وعده دادند حداقل دستمزد را 16$ و طرح مزایای قابل انتقال را اجرا می‌کنند
لیبرال‌های انتاریو وعده دادند دستمزد را ۱۶$ و طرح مزایای قابل انتقال را اجرا میکنند

این وعده ها روز شنبه در یک سخنرانی انتخاباتی در حضور اعضای حزب لیبرال بیان شد، که اولین رویداد حضوری لیبرال ها در رقابت های انتخاباتی سال جاری تلقی می شود. دل دوکا گفت که وعده های انتخاباتی او بخشی از یک طرح با هدف «عزت اقتصادی» هستند.

دل دوکا در اظهارات خود که از پیش آماده شده بود گفت «زمان آن فرا رسیده که برای کارگران محافظت واقعی از امرار معاش آنها فراهم شود.»

دل دوکا گفت لیبرال ها در یکی از اولین اقدامات خود از اول ژانویه ۲۰۲۳ حداقل دستمزد را از ۱۵ دلار به ۱۶ دلار در ساعت افزایش خواهند داد.

دل دوکا گفت «سپس (ما) فورا همراه با همه شرکای خود دست به کار خواهیم شد تا دستمزد معیشتی تغییرپذیر و متناسب با منطقه ایجاد کنیم و به آنچه که برای مدت بسیار طولانی، یک مسابقه بی پایان به سمت پایین ترین سطح معیشت برای کارگران و خانواده های آنها بود، پایان دهیم.»

مدافعان طرح می گویند که دستمزد معیشتی که به صورت منطقه ای تنظیم شده می تواند برای تورنتو به ۲۲ دلار در ساعت برسد.

حزب نیودموکرات نیز وعده داده که از اول اکتبر حداقل دستمزد را به ۱۶ دلار برساند و تا سال ۲۰۲۶ نیز به ۲۰ دلار در ساعت افزایش دهد.

دولت لیبرال قبلی کمتر از یک سال پیش از شکست در انتخابات ۲۰۱۸، اصلاحات گسترده کارگری را به تصویب رساند که بسیاری از آنها توسط دولت محافظه کار پیشرو متوقف شد. این اصطلاحات شامل حداقل دستمزد ۱۵ دلاری [که امسال توسط دولت داگ فورد اجرا شد] و همچنین افزایش مرخصی اضطراری شخصی و دستمزد برابر برای کار مساوی بود.

دل دوکا همچنین وعده داده که مقررات دستمزد برابر را بازگرداند تا کارگران پاره وقت، معمولی و موقت مانند کارمندان تمام وقت حقوق دریافت کنند.

لایحه سال ۲۰۱۷ لیبرال ها دو روز مرخصی اضطراری شخصی همراه با حقوق را برای کارگان تضمین می کرد، اما لیبرال ها اکنون ۱۰ روز مرخصی استعلاجی همراه با حقوق را وعده می دهند. دل دوکا روز شنبه گفت که یک دولت لیبرال تا سقف ۲۰۰ دلار در روز هزینه های  طرح ۱۰ روز مرخصی استعلاجی را به کسب و کارها بازپرداخت می کند.

دل دوکا اضافه کرد که لیبرال‌ها به مدت دو سال مالیات شرکتی برای کسب‌ و کارهای کوچک را که «عمیقاً از پاندمی آسیب دیده‌اند» حذف خواهند کرد.

رهبر لیبرال علاوه بر این وعده داد که بسته‌ای از مزایای «با کیفیت بالا و مقرون به صرفه» ایجاد کند که برای همه از جمله کارگران موقتی و افراد خوداشتغال در دسترس باشد.

استیون دل دوکا گفت «این مزایا قابل انتقال خواهند بود و صرف نظر از وضعیت اشتغال در تمام طول حرفه شغلی به کارگران تعلق خواهد گرفت و پشتوانه‌ای برای کارگران فراهم خواهد کرد که می توانند روی آن حساب کنند.»

او گفت که یک دولت لیبرال کارگران موقتی (کارگران مبتنی بر پلتفرم های آنلاین) را به عنوان کارگر استخدام شده طبقه بندی می‌کند.

لیبرال‌های انتاریو وعده دادند حداقل دستمزد را 16$ و طرح مزایای قابل انتقال را اجرا می‌کنند
لیبرال‌های انتاریو وعده دادند حداقل دستمزد را ۱۶$ و مزایای قابل انتقال را اجرا میکنند

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا