انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

موارد ابتلا کووید-۱۹ در انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش است

شناسایی ۱۴۳۵ مورد جدید در روز جمعه نشان می دهد که سیر صعودی موارد کووید-۱۹ در انتاریو ادامه دارد

موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش است

مسئولان بهداشت انتاریو روز جمعه از شناسایی ۱،۴۳۵ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش است

علاوه بر موارد ابتلای جدیدی که امروز گزارش شد مسئولان از ثبت ۱۱ مورد فوت دیگر خبر دادند که آمار مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در استان را به ۱۰،۰۶۵ مورد می رساند.

شمار موارد ابتلا امروز در حالی گزارش می شود که مسئولان از ثبت ۱،۲۹۰ مورد ابتلا جدید در روز پنج شنبه، ۱،۰۰۹ مورد جدید در روز چهارشنبه و ۹۲۸ مورد جدید در روز سه شنبه خبر داده بودند.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو در حال حاضر ۱،۰۵۵ مورد روزانه می‌باشد که نسبت به میانگین ۸۶۶ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش یافته است.

وزارت بهداشت استان اعلام کرد که بر اساس پردازش ۳۹،۹۴۱ ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست ها در استان تقریباً به ۴.۴ درصد رسیده است.

از میان موارد ابتلای جدیدی که روز جمعه گزارش شد تعداد ۶۱۳ مورد شامل افراد غیر واکسینه بود، ۲۶ مورد افرادی که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند و وضعیت واکسیناسیون ۹۶ نفر نامشخص بود. تعداد ۷۱۸ مورد ابتلا باقیمانده شامل افراد کاملاً واکسینه بود.

کارشناسان بهداشت یادآور شدند که تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در میان افراد کاملاً واکسینه به طور طبیعی متناسب با افزایش جمعیت افرادی که هر دو دوز را تزریق می کنند افزایش خواهد یافت. واکسیناسیون به کاهش ریسک علائم شدید مرتبط با کووید-۱۹ و همین‌طور ریسک بستری در بیمارستان کمک می کند.

استان انتاریو اعلام کرد که دست کم ۳۰۹ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند. طبق گزارش ها از میان افراد بستری شده، ۱۸۹ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند؛ که ۱۰۳ نفر از آنها غیر واکسینه، و ۱۱ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند و ۷۵ نفر باقیمانده نیز کاملاً واکسینه بودند.

مسئولان استان اعلام کردند که ۱۵۱ بیمار به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در واحد مراقبت های ویژه بستری هستند.

استان انتاریو از روز جمعه ۹۱۰ مورد ابتلا به این ویروس را بهبودیافته تلقی می کند که شمار کل بیماران بهبودیافته را به ۶۰۹،۸۰۶ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلای تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۶۲۹،۰۶۴ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش است

موارد ابتلا کووید-19 انتاریو با ثبت 1435 مورد جدید و 11 مورد فوت همچنان رو به افزایش است
موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش

موارد ابتلا در کدام مناطق استان شناسایی شده اند؟

 

در ناحیه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۱۹۵ مورد ابتلا در تورنتو، ۸۹ مورد ابتلا جدید در منطقه پیل، ۹۱ مورد جدید در منطقه یورک، ۶۸ مورد جدید در هالتون و ۷۶ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند.

خارج از ناحیه تورنتو بزرگ (GTA) مناطقی که از ثبت بیش از ۵۰ مورد ابتلای جدید خبر دادند شامل همیلتون (۵۴)، کینگستون، فرونتناک، لِنِکس و ادینگتون (۹۵)، میدلسکس-لندن (۵۲)، اتاوا (۱۰۹)، سیمکو-مسکوکا (۷۳) و ویندزور-اسکس (۸۹) بود.

در سایر مناطق دیگر در استان کمتر از ۵۰ مورد ابتلای جدید به این ویروس ثبت شده است.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱،۴۳۵ مورد ابتلای جدید که در روز جمعه گزارش شد ۳۵۵ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

علاوه بر این استان انتاریو از شناسایی ۱۵۲ مورد ابتلا در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ سال و ۴۵۵ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال خبر داد.

روز جمعه، ۱۹۸ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در میان مدارس انتاریو شناسایی شد. از میان موارد ابتلای شناسایی شده در مدارس ۱۷۴ مورد در میان دانش آموزان و ۱۷ مورد در میان کارکنان شناسایی شد و هویت هفت مورد مبتلای باقیمانده اعلام نشده است.

در حال حاضر در ۹۰۶ مدرسه در استان انتاریو حداقل یک مورد ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده و ۱۶ تسهیلات آموزشی نیز به همین دلیل تعطیل شده است. موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش است

موارد ابتلا کووید-19 انتاریو با ثبت 1435 مورد جدید و 11 مورد فوت همچنان رو به افزایش است
موارد ابتلا کووید-۱۹ انتاریو با ثبت ۱۴۳۵ مورد جدید و ۱۱ مورد فوت همچنان رو به افزایش

بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر در انتاریو کاملاً واکسینه هستند

 

مسئولان استان اعلام کرد که ۱۱،۳۱۶،۸۷۸ نفر در انتاریو هردو دوز واکسن کووید-۱۹ خود را تزریق کرده اند و در حال حاضر به طور کامل در مقابل این ویروس واکسینه محسوب می شوند.

مسئولان اعلام کردند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۷۸،۳۹۰ دوز واکسن برای شهروندان انتاریو تزریق شده است.

از ابتدای شروع طرح توزیع عمومی واکسن در سال گذشته بیش از ۲۴.۳ میلیون دوز واکسن در استان تزریق شده است.

آخرین آمار کرونا  خبر تورنتو   آخرین آمار کرونا  خبر تورنتو  آخرین آمار کرونا    خبر تورنتو    آخرین آمار کرونا    خبر تورنتو    آخرین آمار کرونا  خبر تورنتو  اخبار کانادا    اخبار کانادا      اخبار کانادا      اخبار کانادا        اخبار کانادا        اخبار کانادا  خبر کانادا    خبر کانادا  خبر کانادا  خبر کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا