جدیدترین اخبارجهان

بدلیل قاچاق انسان یک ایرانی در آلمان دستگیر شد

۳۰ بازرس دادستانی آلمان و مأمور پلیس خانه و دفتر او  را تفتیش کردند

بدلیل قاچاق انسان به آلمان یک ایرانی در برلین دستگیر شد

یک ایرانی ۴۹ ساله متهم به قاچاق انسان و ارسال دعوت نامه های جعلی برای دریافت ویزای شینگن طی عملیات گسترده ای توسط پلیس فدرال آلمان بازداشت شد.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از دویچه وله

این فرد از ماه ژوئن ۲۰۱۹ تاکنون با دریافت هزاران دلار (حتی تا ۱۵۰۰۰ یورو) موجبات دریافت ویزای شینگن و ورود ۵۹ ایرانی را به آلمان فراهم کرده است.

۱۸ مورد از این افراد در فرودگاه برلین بدلیل وجود مشکلات قانونی اجازه ورود به آلمان پیدا نکردند.

در همین رابطه منزل این فرد در ویلمرزدورف – برلین مورد بازرسی قرار گرفت و از آن اسناد، مدارک و دعوت نامه های جعلی در رابطه با قاچاق افراد کشف و توسط پلیس آلمان ضبط شد.

۳۰ بازرس دادستانی آلمان و مأمور پلیس در تفتیش خانه این فرد شرکت داشته‌اند.

او برای این افراد دعوت‌نامه شغلی به عنوان هنرمند و فعالان حوزه موسیقی ارسال می‌کرده و آنان نیز با کمک این دعوت‌نامه و دریافت ویزای شنگن به آلمان سفر می‌‌کردند.

مأموران پلیس فدرال آلمان درصدد هستند با بررسی و ارزیابی مدارک و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی دیسک‌های رایانه‌ای هستند که ضبط شده اطلاعات بیشتری را از فعالیت وی کشف کنند.

 

بدلیل قاچاق انسان یک ایرانی در آلمان دستگیر شد
بدلیل قاچاق انسان یک ایرانی در آلمان دستگیر شد

او برای این افراد دعوت‌نامه شغلی به عنوان هنرمند و فعالان حوزه موسیقی ارسال می‌کرده و آنان نیز با کمک این دعوت‌نامه و دریافت ویزای شنگن به آلمان سفر می‌‌کردند. مأموران پلیس فدرال آلمان درصدد هستند با بررسی و ارزیابی مدارک و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی دیسک‌های رایانه‌ای هستند که ضبط شده اطلاعات بیشتری را از فعالیت وی کشف کنند. مأموران پلیس فدرال آلمان درصدد هستند با بررسی و ارزیابی مدارک و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی دیسک‌های رایانه‌ای هستند که ضبط شده اطلاعات بیشتری را از فعالیت وی کشف کنند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا