جدیدترین اخبارجهان

توییتر رسماً اعلام کرد که در حال تست دکمه «ویرایش» است

توییتر پس از نظرسنجی ایلان ماسک تائید کرد که در حال کار روی افزودن کلید ویرایش است

توییتر رسماً اعلام کرد که در حال تست دکمه «ویرایش» است

توییتر_روز سه شنبه در توییتی نوشت که واقعاً در حال کار روی راهکاری است که کاربران بتوانند پیام های ۲۸۰ کاراکتری خود را ویرایش کنند؛ با این حال گفت که پروژه افزودن قابلیت ویرایش ارتباطی به این واقعیت ندارد که ایلان ماسک، یکی از طرفداران قابلیت ویرایش به تازگی به عنوان بزرگترین سهامدار شرکت معرفی شده و اکنون عضو هیئت مدیره است.

توییتر رسماً اعلام کرد که در حال تست دکمه «ویرایش» است
توییتررسماً اعلام کرد که در حال تست دکمه «ویرایش» است

توییتر_اعلام کرد که در ماه های آینده این ویژگی را در سرویس پولی خود، توییتر آبی (Twitter Blue) آزمایش خواهد کرد. توییتر اضافه کرد که این آزمایش کمک می‌کند «بفهمیم کدام آیتم ها قابل اجرا است، کدام یک قابل اجرا نیست، و چه راهکاری امکان پذیر است.» بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا اکثر کاربران‌توییتر بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

کاترین هیل (Catherine Hill) سخنگوی توییتر از گفتن اینکه آیا قابلیت ویرایش می تواند برای همه کاربران راه اندازی شود یا خیر خودداری کرد.

بسیاری از کاربران توییتر [از جمله کیم کارداشیان، آیس تی، کیتی پری و حساب شرکتی مک‌دونالد] مدت‌ها است که برای افزودن یک دکمه ویرایش التماس می‌کنند.

خود_توییتر اخیراً با توییتی که در روز دروغ اول آوریل منتشر شد به کاربران کنایه زد که «ما در حال کار روی دکمه ویرایش هستیم.» حساب رسمی توییتر روز سه شنبه گفت که توییت اول آوریل شوخی نبود و از سال گذشته روی افزودن این قابلیت کار می‌کرده است.

توییتر_همچنین گفت که ایده افزودن کلید ویرایش ارتباطی به نظرسنجی توییتری ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که در عصر دوشنبه برگزار شد، ندارد. ماسک که خود یک کاربر قدرتمند_توییتر است، از فالوورهایش پرسید که آیا می خواهند دکمه ویرایش وجود داشته باشد یا خیر، و به شکلی جسورانه گزینه های «بله» و «خیر» را با اشتباهی تایپی به صورت «yse» و «on» نوشت.

تا عصر سه شنبه بیش از ۴ میلیون نفر به این نظرسنجی رأی داده اند.

علاوه بر این ماسک در توییتی نوشت که مشتاقانه منتظر است تا «در ماه‌های آینده بهبود‌های قابل توجهی در توییتر ایجاد کند!»

جی سالیوان (Jay Sullivan) معاون محصولات مصرفی توییتر، روز سه‌شنبه در توییتی نوشت که برای سال‌ها که قابلیت ویرایش بیشترین «قابلیت جدید» درخواست شده در توییتر بوده است و خاطرنشان کرد که مردم می‌خواهند اشتباهات، غلط های تایپی و «کامنت های تند و تحریک آمیز» را برطرف کنند.

افرادی که به بررسی و مطالعه توییتر می پردازند نیز معتقدند که افزودن دکمه ویرایش احتمالاً ماهیت توییتر را تغییر می‌دهد و ارزش توییتر را به عنوان یک ذخیره گاه سوابق تاریخی برای بیانیه‌های رسمی سیاستمداران و سایر افراد برجسته کاهش می دهد.

توییت‌ها اغلب در صفحات سایت های خبری گنجانده و به اشتراک گذاشته می‌شوند، بنابراین اگر کاربران توییت‌های مهم یا بحث‌برانگیز را بدون باقی گذاشتن شواهدی از بیانیه اصلی ویرایش کنند، باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

شرکت توییتر عصر سه شنبه نگرانی های مطرح شده را تصدیق کرد و جی سالیوان در این خصوص در توییتر نوشت «بدون مواردی مانند محدودیت‌های زمانی، کنترل‌ها و شفافیت در مورد آنچه ویرایش شده، ممکن است از قابلیت ویرایش برای تغییر سوابق مکالمه عمومی سوء استفاده شود. حفاظت از صحت و یکپارچگی مکالمات عمومی در هنگام پرداختن به قابلیت ویرایش، اولویت اصلی ماست.»

ماسک نیز گفته بود که پیشنهاد مربوط به ارائه امکان ویرایش به مدت چند دقیقه‌ پس از انتشار پیشنهاد «معقول به نظر می‌رسد.»

ویرایش توییت    ویرایش توییت        ویرایش توییت

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا