جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

صرافی کریپتو بایننس با مرکز تجارت جهانی دوبی قرارداد امضا کرد

صرافی کریپتو بایننس برای کمک به توسعه مقررات نظارتی دارایی های دیجیتال در مرکز تجارت جهانی دوبی قرارداد همکاری امضا کرد

صرافی کریپتو بایننس با مرکز تجارت جهانی دوبی قرارداد امضا کرد

صرافی کریپتو بایننس روز سه شنبه اعلام کرد که با نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دوبی که در حال راه اندازی اکوسیستم بین المللی دارایی های دیجیتال می‌باشد، یک قرارداد همکاری امضا کرده است. صرافی کریپتو بایننس با مرکزتجارت جهانی دوبی قرارداد امضا کرد

صرافی کریپتو بایننس با مرکز تجارت جهانی دوبی قرارداد امضا کرد
صرافی کریپتو بایننس با مرکزتجارت جهانی دوبی قرارداد امضا کرد

مرکز تجارت جهانی دوبی (DWTC) روز دوشنبه گفت که در راستای تلاش های امارات متحده عربی برای جذب کسب و کارهای جدید در بحبوحه رقابت های منطقه ای قرار است به یک منطقه ویژه کریپتو و نهاد تنظیم مقررات کریپتوکارنسی ها و سایر دارایی های دیجیتال تبدیل شود.

بایننس که از لحاظ حجم معاملات بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی جهان است در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد به توسعه مقررات نظارتی دارایی های دیجیتال در دوبی کمک کند.

بایننس گفت «هدف این است که به صرافی های کریپتو، یا کسب و کارهایی که خدمات بلاک چین یا DLT (تکنولوژی های دفتر کل توزیع شده) یا طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال ارائه می دهند کمک کنیم که در دوبی مجوز بگیرند.»

در سال جاری نهادهای نظارت مالی در سراسر جهان بایننس را هدف قرار گرفته بودند و برخی از آنها این پلتفرم را از فعالیت های بخصوصی منع کردند و برخی دیگر نیز به مشتریان هشدار داده بودند که این پلتفرم دارای مجوز فعالیت در قلمرو قضایی آنها نیست.

در ماه جولای چانگ پنگ ژائو در پاسخ به ممنوعیت های اعمال شده گفت که قصد دارد روابط خود با نهادهای نظارتی و تنظیم مقررات را بهبود ببخشد.

نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دوبی (DWTCA) که به اصلاح یک منطقه آزاد تجاری در امارات متحده عربی است در ماه سپتامبر با ساختار و چارچوبی موافقت کرد که اجازه می دهد فعالیت های مالی مرتبط با دارایی های کریپتو را تائید کند و برای آنها مجوز صادر کند.

در اکتبر نیز مرکز مالی بین المللی دوبی DIFC که یکی دیگر از مناطق آزاد دوبی است اولین بخش از چارچوب نظارتی برای توکن های دیجیتال را منتشر کرد.

ژائو گفت «ما قصد داریم با استفاده از جایگاه رهبری و تخصص خود در همراهی با چشم انداز بلندمدت دوبی چارچوب نظارتی مناسبی توسعه دهیم که در خور ماهیت پیشرونده و پرشتاب دارایی های دیجیتال باشد.»

قرارداد جدید      قرارداد جدید        قرارداد جدید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا