جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

دادستان اسپانیا برای شکیرا ۸ سال زندان به جرم فرار مالیاتی درخواست کرد

شکیرا پس از رد پیشنهاد دادستانی اسپانیا با احتمال محکومیت به ۸ سال زندان و ۲۳ میلیون یورو جریمه مواجه است

دادستان اسپانیا برای شکیرا ۸ سال زندان به جرم فرار مالیاتی درخواست کرد

یکی از اسناد دفتر دادستانی اسپانیا روز جمعه نشان داد که دادستان این کشور در یک پرونده کلاهبرداری مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی هشت سال زندان برای شکیرا سوپراستار کلمبیایی درخواست کرده است.

این خواننده که بیش از ۸۰ میلیون آلبوم شامل آهنگ های موفقی مانند «بدن دروغ نمیگه ( Hips Don’t Lie)» در سراسر جهان فروخته است، اوایل این هفته پیشنهاد تسویه حساب دادستانی برای بسته شدن پرونده را رد کرد.

شکیرا_به عدم پرداخت مالیات در فاصله سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم است که می گوید در طول این دوره در اسپانیا زندگی نکرده است.

اسناد دادستانی تأکید می کند که شکیرا بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ معمولاً در اسپانیا اقامت داشته و در ماه مه ۲۰۱۲ خانه ای در بارسلونا خریداری کرده که خانه خانوادگی او، شریک زندگی اش و پسرشان بوده است که در سال ۲۰۱۳ در اسپانیا به دنیا آمد.

دادستان درخواست کرده است که شکیرا در صورت مجرم شناخته شدن به هشت سال زندان و بیش از ۲۳ میلیون یورو (۲۳.۵ میلیون دلار) جریمه محکوم شود. هنوز تاریخی برای محاکمه تعیین نشده است.

وکلای‌شکیرا در پاسخ به درخواست اظهار نظر به بیانیه قبلی که روز چهارشنبه ارسال شد اشاره کردند که گفته بود شکیرا_«کاملاً به بی گناهی خود اطمینان دارد» و این پرونده را «نقض کامل حقوق خود» می داند.

شرایط تسویه حساب پیشنهادی قبلی فاش نشده است.

این خواننده ۴۵ ساله (ملقب به ملکه پاپ لاتین) گفت که در ابتدا مبلغ ۱۷.۲ میلیون یورویی را که اداره مالیات اسپانیا اعلام کرده بود پرداخت کرده است و ادعا می کند که هیچ بدهی معوقه ای به مقامات مالیاتی ندارد.

آخرین تحول در پرونده مالیاتی شکیرا یک ماه پس از آن رخ می دهد که شکیرا و همسرش جرارد پیکه مدافع اف سی بارسلونا اعلام کردند که در حال جدایی هستند. شکیرا ۴۵ ساله و پیکه ۳۵ ساله از سال ۲۰۱۱ با هم هستند و دو پسر دارند.

فرار مالیاتی شکیرا  سوپراستار کلمبیایی  فرار مالیاتی شکیرا  سوپراستار کلمبیایی جرارد پیکه    جرارد پیکه

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا