انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهرداری تورنتو پس از ۷۷۷ روز رسماً وضعیت اضطراری پاندمی کووید-۱۹ را پایان داد

وضعیت اضطراری پاندمی کووید-۱۹ در تورنتو رسماً به پایان رسید

شهرداری تورنتو پس از ۷۷۷ روز رسماً وضعیت اضطراری پاندمی کووید-۱۹ را پایان داد

جان توری شهردار تورنتو رسماً به وضعیت اضطراری شهرداری که ۷۷۷ روز پیش به اجرا گذاشته شده بود، خاتمه داد و پایان وضعیت اضطراری را «نشانه دیگری از بازگشت شهر به وضعیت عادی تر» خواند.

توری این خبر را صبح دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقابل شهرداری تورنتو اعلام کرد.

توری گفت با وجود این که کووید-۱۹ هنوز به پایان نرسیده، اما لغو اعلام وضعیت اضطراری بیانگر «یک برهه حساس» در طول بیش از دو سال مبارزه با این ویروس است.

«ما در مسیر درستی قرار داریم، اما فکر می کنم باید هر روز به خود یادآوری کنیم که این [وضعیت] تمام نشده است. بنابراین ما به کار خود ادامه می دهیم.»

توری گفت که اعلام رسمی وضعیت اضطراری در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ انعطاف بیشتری در مورد کارکنان برای شهرداری فراهم کرد و در کل اجازه داد تا بیش از ۱،۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری به طور موقت برای کمک به تلاش‌های واکسیناسیون و حفظ خدمات حیاتی به کار گمارده شوند.

با این وجود، در حالی که شهرداری به تدریج از رویکرد اضطراری در واکنش به کووید-۱۹ فاصله می گیرد، همه کارکنان مأمور به خدمت شهرداری در سایر وظایف به جز ۴۰ نفر از آنها به مشاغل اصلی خود بازگشته اند.

هیئت بهداشت تورنتو به عنوان بخشی از این تغییر رویکرد، در تاریخ ۱۶ ماه مه تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد طرح تبدیل کمپین واکسیناسیون فعال محلی به یک برنامه دائمی [مشروط به تامین بودجه اضافی توسط استان] رأی گیری کند.

هیئت بهداشت تورنتو به عنوان بخشی از این تغییر رویکرد، در تاریخ ۱۶ ماه مه تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد طرح تبدیل کمپین واکسیناسیون فعال محلی به یک برنامه دائمی [مشروط به تامین بودجه اضافی توسط استان] رأی گیری کند. پایان کووید ویروس کرونا  پایان کووید ویروس کرونا پایان کووید ویروس کرونا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا