فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از چهارم تا دهم جولای

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته انتظار به پایان خواهد رسید و کسی که عشق و علاقه بسیاری به او دارید و از غم و دوری اش در تب و تاب هستید باز خواهد گشت. در این هفته تحول و دگرگونی در زندگی تان ایجاد می شود و پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. اگر می خواهید موفقیت در کارتان حاصل آید اسرار درونی و برنامه های تان رافاش نسازید و از هر کسی مشورت نگیرید .اگر صبور باشید آینده متعلق به شماست…

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته به دلیل مسائل مالی کمی عصبی هستید ، آرامش خود را حفظ کنید. نگران نباشید کارهای تان روی روال خواهد افتاد و مسائل یک به یک از جلوی پای تان برداشته خواهد شد فقط کمی دست به عصا راه بروید و در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کنید و تمام جوانب را بسنجید. این هفته شانس با شما یار است و قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید کارهای تان انجام خواهد شد!

خرداد

متولدین عزیز خرداد، مژده که این هفته خوشا به حال تان خواهد شد، تلاش هایی که در زمینه کاری داشتید به ثمر نشسته و انتظار به پایان می رسد . شما در این هفته موفقیت های چشمگیری را تجربه خواهید کرد. البته استقامت ، بردباری و واقع بینی کلید موفقیت شماست . در مورد روابط عاطفی نیز اگر مجرد هستید این هفته بیشتر به دور و بر خود توجه داشته باشید و اگر متأهل هستید توجه بیشتری از طرف مقابل تان خواهید دید.

تیر

متولدین عزیز تیر، تولدتان مبارک این هفته اتفاق های جالبی در راه است و شما هر روز شگفت زده خواهید شد. کسی که مدت ها منتظرش بودید در راه است. اگر نگرانی دارید مربوط به وسواس و نکته سنجی بیش از حد شماست کمی خود را رها کنید. شک و تردید را کنار بگذارید وکاری را که مدت هاست عقب انداخته اید درست و کامل انجام دهید چرا که سود شما در آن قرار دارد و ایمان داشته باشید که کار نیکو کردن از پر کردن است.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته علیرغم اینکه همیشه دوست داشتید مرکز توجه باشید و خود را برای هدف تان به آب و آتش می زدید آرام و به دور از هر گونه هیاهو طی خواهد شد. این روزها سبک زندگی شما روتین و تکراری شده است؛ این همان چیزی است که انتظارش را داشتید؟ قسمت آدم ها همان چیزی خواهد شد که برای آن می جنگند و خوب و بد نتیجه به ذات شان بر می گردد. اگر از نتیجه راضی نیستید به قلب تان رجوع کنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته بجای کار وقت تدبیر است. اگر می خواهید تغییر در زندگی و کارتان حاصل شود نحوه انجام آن را تغییر دهید. مدتی است که برای انجام یک کار قانونی منتظر و مستأصل هستید، نگران نباشید کارها همیشه دیر یا زود دارند اما سوخت و سوز ندارند. اگر کمی صبر داشته باشید به خواسته هایتان میرسید این روزها از زندگی عاطفی به دور شده اید، زمان می گذرد و اگر بیش از پیش غافل باشید حسرت خواهید خورد.

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته با اینکه حوصله انجام کاری را ندارید منطقی تر کارهای تان را پیش خواهید برد و تعادل را حفظ خواهید کرد. گاهی بهتر است بجای بحث ، جدل و خودخوری همه چیز را رها کرد تا به مرور همه چیز آرام شود. موقعیت سفر کردن ندارید اما در طالع تان سفر آمده است نگران نباشید و همه چیز را به آن بالایی بسپارید. در مورد مسائل مادی بهتر است تدبیر بهتری بیاندیشید تا با خیال آسوده تری روزگار را بگذرانید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته بیشتر با مردم و اطرافیان سر و کار دارید بهتر است کارهایتان را با ابتکار و خلاقیت آغاز کنید تا از آن ها لذت ببریددر غیر این صورت همه چیز برایتان خسته کننده خواهد بود. روز جمعه می توانید در کنار دوستان لحظات خوبی را سپری کنید و به کارها و وظایف کوچک عقب مانده تان بپردازید تا هم کارهایتان انجام شود و هم سرگرم باشید. پایان هفته نیزآرام و به دور از هیاهو در کنار خانواده خواهید بود. بهتر نیست پیش دستی کنید و ضمن برنامه ریزی ،کارهای هفته آینده را نیز پیش ببرید!

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته به وضوح خواهید دید که چه چیزی در زندگی شما مفید و چه چیزی بی فایده است. اکنون زمان تصمیم گیری و ایجاد تغییرات است تا در آینده شکست نخورید و چیزی را از دست ندهید. اگر شخصی که در موقعیتی خاص و کاری به برنامه و یا پیشنهادات شما پاسخ مثبت نداد عقب نشینی نکنید و با چیزهایی که در زندگی تان موثر است جلو بروید.

دی

متولدین عزیز دی، در این هفته ممکن است با موانعی در ارتباط با رفتن به سفر، نشر، پزشکی و یا قانون روبه رو شوید. اگر قصد سفر و یا انجام کاری را دارید به موانع توجه نکنید خودتان را دریابید. این زمان خوبی برای مقابله با موانع است سعی کنید اعتماد به نفس داشته باشید.در رابطه با موضوعی مشغول تحقیق و بررسی هستید اما در نهایت متوجه خواهید شد باید چیزی را که ارزش ندارد کنار بگذارید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، در این هفته با یکی از بزرگترین امتحان های زندگی تان در ارتباط با روابط عاطفی روبه رو خواهید شد. گاهی اوقات بیان احساسات منفی به رابطه خدشه وارد خواهد کرد باید نحوه بیان خود را تغییر دهید تا پشیمانی به بار نیاید. در خصوص مسائل مادی این هفته اتفاق های خوبی برای تان خواهد افتاد اما بهتر است در خرج کردن دست به عصا باشید!

اسفند

متولدین عزیز اسفند، دراین هفته مسئولیت بیشتری خواهید داشت یا شاید تصمیماتی در ارتباط با تعطیلات، کارهای هنری و یا هر چیزی که به ضیافت و سرگرمی مربوط باشد بگیرید. این هفته مشکلاتی در رابطه عاشقانه تان پیش خواهد آمد! از خودتان بپرسید آیا همچنان باید یکسری کارها را انجام دهید؟! در خصوص مسائل مادی نیز دچار چالش خواهید شد.تدبیر کنید و جلوی بعضی ریخت و پاش ها را بگیرید تا دوباره اوضاع سامان یابد.

TEHRANTO

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا