فال هفته

فال هفتگی تهرانتو – از ۱۱ تا ۱۷ جولای

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، شما ذاتا فردی مستقل هستید که می توانید رهبری یک گروه را به عهده بگیرید. اگر تا به حال جسارت این کار را نداشته اید، از این پس برای رسیدن به این موقعیت تلاش کنید. این هفته برای شما بسیار هفته خوب و مسرت بخشی خواهد بود و بیشتر به گشت و گذار و تفریح و عیش و نوش می پردازید و در این میان به عشق واقعی در زندگی خود خواهید رسید. پس از فرصت هایتان نهایت استفاده را ببرید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، بزودی در رفت آمد های روزمره تان با فردی آشنا می شوید که شخصی بسیار نیکوکاریست، با او دوست شوید و بسیار قاطع عمل کنید. این هفته دامی برای شما پهن کرده اند حواس تان را جمع کنید و شخص دغل و دورنگ را از دور و برتان دور کنید. حواستان به بحث های کوچک باشد. سعی کنید در تعطیلات آخر هفته اندکی نیز به خانواده و کارهای عقب مانده تان بپردازید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، به دنبال کشف حقیقت هستید و برای یافتنش آرام و قرار ندارید. گاهی رویایی فکر می کنید، اما بپذیرید در هر شرایطی نباید تمامی اشتباهات را به گردن دیگران بیاندازید. از دیگران توقع نداشته باشید خودتان باید هرچه زودترکاری برای خودتان بکنید.در رابطه با مسائل احساسی و عاطفی تان بیهوده نگرانید. اگر تصور می‌کنید چیزی قرار است اتفاق بیافتد، حتما اتفاق خواهد افتاد.مراقب باشید که بیش از حد حساس یا بداخلاق نباشید.

تیر

متولدین عزیز تیر، تولدتان مبارک با همکاری شخصی کاری را به انجام خواهید رساند. برای رساندن خبری بهتر است عجله نکنید، خبرهای بد خودشان می رسند. این هفته مسائل زیادی ذهن‌تان را به خود درگیر کرده و همزمان کارهای زیادی نیز برای انجام دادن دارید که با عجله کردن هیچ کمکی به خودتان نخواهید کرد. بهتر است سر صبر کارهای‌تان را انجام دهید. آخر هفته خود به خود همه چیز مرتب خواهد شد و پایان هفته آرامی سپری میکنید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، جاه طلبی در محیط کار خوب است اما در دیگر حیطه های زندگی هم باید دست از سر خودتان و دیگران بردارید، تا بتوانید زندگی کنید و بگذارید دیگران هم زندگی کنند. باید به روابط اجازه دهید تا خودشان کم کم رشد کنند، نه اینکه همه ی درخواست ها وتوقعات خود را به زور به خورد کسی بدهید. پس بهتر خواهد بود اگر در آخرین روزهای کاری هفته به خود و دیگران کمی وقت برای استراحت و آرامش بدهید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته منتظر بیشتر شگفت زده خواهید شد! ممکن است در حال پیمودن مسیر زندگی تان با شخصی آشنا شوید که به شما در رونق کسب و کارتان کمک کند . بهتر است ایده های خود را در یک سبد نگذارید و بیش از آنچه که صحبت کنیدگوش کنید تا اوضاع را بهتر بسنجید. آخر هفته کمی به خودتان برسید و آرام تر باشید! فرصت خوبی است تا خود و کارهایتان را مدیریت کنید.

مهر

متولدین عزیز مهر،در مورد یک مسئله احساسی بر سر یک دوراهی گیر خواهید کرد و مجبور می شوید انتخابی را علی رغم میل باطنی تان انجام دهید. بهتر است در مورد آن با دیگران کمتر حرف بزنید روی زخمتان مرهم بگذارید، نه اینکه نمک بپاشید. برای حفظ روابط خود، مراقبت بیشتری به خرج دهید. بردباری و صبر کلید مشکلات شماست. نباید بخاطر موضوعی بی اهمیت وارد بحث و دعوا شوید. پایان هفته ای آرام در انتظار شماست.

آبان

متولدین عزیز آبان، به زودی یک قرارداد مالی خوب را امضا خواهید کرد وصاحب چیزی خواهید شد که بسیار پربرکت است. برای یادگرفتن چیزی در سر دارید اما مردد هستید، هرگز دیر نیست پس بهانه نیاورید. روزهای هفته شروع پر هیجان و پر از ماجرا خواهید داشت اما در پایان هفته شاید جهت مسیرتان تغییر کند، اما سرعت تان به هیچ وجه کم نمی شود. پایان هفته وقت خوبی است تا علاوه بر خانواده به کارهای انباشته دیگر نیز بپردازید.

آذر

متولدین عزیز آذر، بهم خوردن رفاقت قدیمی شما با یکی از دوستانتان این روزها بسیار آزارتان می دهد. با نپذیرفتن اشتباه تان فقط اوضاع را وخیم تر می کنید، رازداری شرط مهم رفاقت است آن را بی اهمیت فرض نکنید. برای انجام یک کار تا از شما کمکی خواسته نشده ، بهتر است پیش قدم نشوید چیز کمی آرام و کسل کننده شده اما با پایان هفته اوضاع به روال قبل بازخواهد گشت و برخی از نزدیکانتان به یادتان خواهند آورند که حتی در آسمانی گرفته هم می توان رگه های نور خورشید را از میان ابرها یافت و از آن شادمان شد.

دی

متولدین عزیز دی، کمترین نگرانی به خودتان راه ندهید زیرا به زودی مشکلی که بر سر راهتان قرار گرفته حل خواهد شد.خودتان را آماده کنید تا برای شروع مجدد کار انرژی بیشتری را به کار بگیرید.برای دست یابی به موفقیت و کامیابی در رابطه عاطفی تان ابتدا باید یاد بگیرید صبور باشید و حوصله بخرج دهید. این هفته در هر شرایطی غرق در خوشی خواهید شد. در پایان هفته موقعیت هایی برای اثبات وفاداری رابطه احساسی تان ایجاد خواهد شد.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، شخصی به عهد خود وفا کرده و به قولی که به شما داده عمل خواهد کرد. بیش از حد برای انجام کاری که دل نگران آن هستید، پافشاری نکنید زیرا نتیجه معکوس می دهد. این هفته روز های کاری سرگرم کننده ای خواهید داشت و با کسانی که مثل کف دستتان می شناسیدشان وقت خواهید گذراند. آرامشی که از زندگی تان رفته دوباره باز میگردد و عشق و عاشقی هایتان در پایان هفته بسیاربرجسته خواهد شد.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این روزها فردی مثل کنه به زندگیتان چسبیده، او را از خودتان دور کنید تا بتوانید راحت تر زندگی کنید. تحمل کردن همیشه بهترین راه نیست و گاهی بیش از اندازه برای شخصی مایه گذاشتن اشتباه است . گره ها را یکی یکی باز کنید وگرنه این کلاف هر روز به هم پیچیده تر می شود. پایان هفته فرصت آن را خواهید داشت تا با دوستانتان نشست و برخواست کنید و در مورد مشکلی که برایتان پیش آمده مشورت بگیرید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا