فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته سوم ژانویه | هفته چهارم دی ماه

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ،این هفته یک معامله درپیش دارید بنابراین مراقب باشید که تمام جوانب آنرا در نظر بگیرید تا دچار مشکل نشوید. این معامله می تواند مقدمه اتفاقات خوبی باشد. چیزی در دلتان دارید که بهتر است در مورد آن با کسی سخن نگویید تا با سخنان دلسرد کننده از مسیرتان منحرف نشوید. امتحانی در پیش دارید که نتیجه این آزمون در زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، بهتر است مطالعه را هرچه سریع تر شروع کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته در قبال کاری که هیچ انتظاری ندارید به نتیجه خیلی خوبی می رسید. شما از دو رنگی و بی وفایی گریزانید و دلتان می خواهد دیگران نیز با شما اینگونه باشند.
اغلب شما افرادی خیر و دست و دلباز هستید و همین موضوع به زندگی شما برکت می دهد. در مجموع توجه زیادی به مادیات ندارید و بیشتر مسائل معنوی برایتان مهم است اما باید بدانید رعایت تعادل در هر کاری رمز موفقیت است.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته اگر در فکر مسافرت یا نقل مکان هستید در صورت امکان چند روزی آن را به تعویق بیندازید شاید به این ترتیب با شرایط بهتری راهی سفر شوید. بابت موضوعی از کسی دلخورید، او به اشتباهش پی برده و درخواست بخشش از شما دارد اما خجالت می کشد بیان کند شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید با منش و گذشتی که دارید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. از طرف فردی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است. قدر دان آن باشید!

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته اگر کسی از شما درخواست کمک کرد به او راهنمایی کنید ولی نگذارید شما را درگیر مشکلات خودش کند. سعی کنید حتما پس انداز کنید و صرفه جویی داشته باشید تا در بحران های مالی شوکه نشوید. آخر هفته وقت بگذارید و با خانواده به تفریح یا گردشی کوتاه بروید آنها هم نیازمند استراحت و بودن در کنار شما هستند.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته افکار بلند پروازانه ای دارید که خیلی خوب است ولی باید تا زمانی که آنها را اجرا نکرده اید راجع به آنها با کسی صحبت نکنید. اگر دوست دارید با کسی وارد رابطه عاطفی شوید، زود تصمیم نگیرید و بگذارید او به شما پیشنهاد دهد و یا حداقل تاحدی متوجه علاقه او هم بشوید.
خبر خوب اینکه اواخر هفته اتفاق تعیین کننده ای در زندگی شما می افتد که خیلی خوشحال می شوید و بعد از مدت ها تلاش مداوم به پیروزی می رسید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته برای عاشق پیشه های شهریوری هفته ای پر کار است چون با چند مورد پیشنهاد عاطفی غیرمنتظره روبرو می شوند. اگر مجرد هستید و تصمیم به ازدواج دارید روی این پیشنهادات فکر کنید. در محیط کار در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید، هر دو را خوب سبک و سنگین کنید و اگر باز هم احساس می کنید که در انتخاب یکی از آنها تردید دارید با فردی مجرب مشورت کنید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

 

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته تصمیم دارید ملک یا ماشین بخرید ، اگر نیاز دارید حتما این کار بکنید ولی اگر فکر می کنید لازم نیست روی تصمیم تان بیشتر فکر کنید. طلبی از کسی دارید که این هفته آن را وصول می کنید. بنابر این وقتی این پول را گرفتید باید خودتان هم نسبت به تعهدات تان به مردم عمل کنید. در محیط کار باید صبور تر باشید تا بتوانید جلوی بدگویی و بددلی برخی ها را بگیرید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته بیش از همیشه باید در رابطه با ارتباطات تان دقت کنید. شما پشتکار زیادی دارید و نباید وقت تان را با افرادی که موجب سست شدنتان می شوند بگذرانید. همه چیز به خودتان بستگی دارد تا شما نخواهید هیچ چیز تغییر نمی کند. پس به روزهای موفقیت بیاندیشید و برای خودتان برنامه داشته باشید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته شخصی سعی می کند در شرایط غیر منتظره ای شما را شاد کند و موفق هم می شود چون خبری دست اول به شما می دهد. هدیه ای نیز دریافت می کنید که خیلی برایتان با ارزش است البته نه از نظر مادی بلکه از نظر معنوی. اگر در فکر انجام معامله یا کار جدیدی هستید سعی کنید آن را به سرانجام برسانید و زمان را از دست ندهید.

دی

متولدین عزیز دی، تولدتان مبارک این هفته برای رسیدگی به حساب و کتابتان وقت بگذارید. در رابطه با موضوعی تردید دارید ولی بهتر است وسواس بخرج ندهید و بگذارید به روال خودش پیش برود. شخصی به شما پیشنهادی می دهد ولی شاید تعارف باشد سعی کنید برای قبول آن از همه جهت مطمئن شوید. اگر هم دیدید پیشنهادش در حد زبانی است و عملی از خودش نشان نمی دهد بیش از حد اصرار نکنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، تولدتان مبارک این هفته با شخصی برخورد می کنید که خیلی شما را خوشحال می کند و با حرفهایش جواب یکی از سوالات تان را پیدا می کنید. اگر تصمیم به سفر دارید فعلا دست نگهدارید بخصوص اگر با خانواده تصمیم به سفر دارید یک مقدار صبر کنید چون احتمالا پیشنهادات بهتری پیدا می کنید. اگر با خانواده مشکل پیدا کردید سعی کنید اشکال خودتان را بپذیرید و از اشتباه آنها هم بگذرید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته مثل همیشه با نشاط و سرزنده هستید بنابر این با عزمی راسخ به سوی خواسته قلبی تان حرکت کنید. شما به مشورت اعتقاد زیادی دارید و در هر کاری اول عاقبت آن را می سنجید بنابر این معمولا دچار مشکل نمی شوید ولی فشردگی کار شما را خسته می کند. به خودتان وقت استراحت بدهید و انرژی تان را تقسیم کنید.

فال | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا