کانادا

کوبی برایانت و دخترش در سانحه هلیکوپتر کشته شدند

کوبی برایانت
کوبی برایانت

کوبی برایانت ۴۱ ساله  که در طی ۲۰ سال کار با لس آنجلس لیکرز، هجده بار در مسابقات “ان بی ای” شرکت نموده و موفق به کسب  ۵ دوره قهرمانی شده بود یکشنبه صبح در سانحه سقوط هلیکوپتر درگذشت.

وی یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال نسل خود بوده است.

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی نیوز ؛ کوبی برایانت و دختر سیزده ساله اش جیانا از مسافران یک هلیکوپتر خصوصی بودند که یکشنبه در کالاباساس کالیفرنیا دچار آتش سوزی شد و در یک زمین خالی سقوط کرد.

 

کوبی برایانت و دخترش
کوبی برایانت و دخترش

 

او و دخترش در این سانحه جانشان را از دست دادند. پلیس تعداد کشته شدگان این حادثه را ۹ نفر اعلام کرده اما اسامی آن ها را منتشر نکرده است.

این حادثه حدود ساعت ۱۰ صبح رخ داده است.

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال، آلن کنیتزر گفت : این هلیکوپتر از نوع Sikorsky S-76 بوده و مشخص نیست چه چیزی باعث این سانحه شده است.

 

کوبی برایانت
کوبی برایانت

 

در سال ۲۰۰۳ ، برایانت به اتهام حمله به یک کارمند ۱۹ ساله در یکی از اقامتگاه های کلرادو متهم شد. او گفته بود که آنها رابطه جنسی با رضایت طرفین داشته اند اما سرانجام اتهام حذف شد. این زن بعداً دادخواست مدنی را علیه برایانت داده بود که در خارج از دادگاه حل و فصل شد.

برایانت در سال ۲۰۰۸ گران ترین بازیکن بسکتبال آمریکا بوده است. او در اپریل ۲۰۱۶ از مسابقات حرفه ای کناره گیری کرد و دو سال پیش جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را به خاطر فیلم کوتاه “بستکبال عزیز”  دریافت کرد.

کوبی برایانت و همسرش ونسا، چهار دختر به نام های جیانا، ناتالیا، بیانکا و کاپری دارند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا