کانادا

دو نوجوان مفقود شده، مظنون اصلی ۳ قتل بریتیش کلمبیا

با شناسایی شدن هویت فردی که در بریتیش کلمبیا جسد سوخته اش داخل یک خودرو پیدا شده بود، پلیس بیش از پیش نسبت به دخالت دو نوجوان گمشده یعنی “کام مک لئود” ۱۹ ساله و “بریر اشمگلسکی” ۱۸ ساله در این قتلها مظنون شده است.

پس از کشف جسد “لوکاس فاولر” ۲۳ ساله‌ی اهل استرالیا و “چینا دیس” ۲۴ ساله‌ی آمریکایی که در حال سفر به آلاسکا بوده‌اند ، جسد دیگری در یک خودروی سوخته پیدا شد که هویتش معلوم نبود و به تازگی پلیس اعلام کرده که نام این فرد ” لئونارد داک ” و از اهالی ونکوور است.

“کام مک لئود” ۱۹ ساله و “بریر اشمگلسکی” ۱۸ ساله در ابتدا پس از کشف کامیون سوخته‌شان در نزدیکی دریاچه‌ای در استان “بریتیش کلمبیا” واقع در ۵۰۰ کیلومتری جنوب بزرگراه مذبور به عنوان دو نوجوان مفقود در نظر گرفته شدند.

اما پس از آن که این دو نفر در حال رانندگی با یک خودروی تویوتای خاکستری رنگ در استان “ساسکاچوان” دیده شدند، اکنون به عنوان مظنونان اصلی قتل سه نفر در امتداد یک بزرگراه تحت تعقیب هستند.

آلن اشمگلسکی ، پدر  “بریر اشمگلسکی” نیز با اشاره به بیماری روحی و روانی پسرش از اتفاقات پیش آمده اظهار تاسف کرد و گفت که پیش بینی می کند پسرش قصد انجام عملیات انتحاری در مقابل پلیس را داشته باشد. با این وجود او گفت نمی داند پسرش از کجا اسلحه تهیه کرده و چطور می تواند رانندگی کند؟

” آلن اشمگلسکی” در گفتگویی حزن آلود با خبرنگاران پسرش را فردی درونگرا خواند که ظاهری معمولی دارد و هیچ چیزی را نشان نمی دهد.

وی در ادامه خطاب به پسرش گفت: دوستت دارم ” بریر” . خیلی متاسفم که این اتفاقات افتاده و من نمی توانم نجاتت دهم.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا