کانادا

بلیط های رستورانی در کف اقیانوس نوا اسکوشیا طی ۲ دقیقه به فروش می رسد

بلیط های رستورانی در کف اقیانوس نوا اسکوشیا طی 2 دقیقه به فروش می رسد
بلیط های رستورانی در کف اقیانوس نوا اسکوشیا طی ۲ دقیقه به فروش می رسد

 

یکی از رستورانهای نوااسکوشا برای مشتریان خود امکان ناهار خوردن در کف خلیج کوبی کویید ” (Cobequid Bay) را فراهم کرده و با استقبال زیادی مواجه شده است.

این رستوران برای این منظور در تابستان برای مدت زمان محدودی در طی حدود ۶ ساعت که زمانهای جزر است و آب اقیانوس پایین می رود از مهمانان خود در کف اقیانوس برای ناهار و شام پذیرایی می کند و با این کار مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

استقبال مردم در نوااسکوشیا از خوردن غذا در کف اقیانوس
استقبال مردم در نوااسکوشیا از خوردن غذا در کف اقیانوس

 

ملیسا ولدن، یکی از شرکای این رستوران گفت: آماده کردن هر وعده ناهار در اینجا نیاز به کارها و تشکیلات زیادی از جمله آماده کردن میز، صندلی، نوشیدنی، مواد غذایی، کباب پز، غذای و نوشیدنی دارد.

 

melissa-velden

melissa-velden

chris-veldenchris-velden

 

پذیرایی در کف اقیانوس در عین حال همیشگی نیست و فقط در ماههای ژوئن،  جولای و آگوست امکان پذیر است با این وجود کل ظرفیت فروش این رستوران در همان دو دقیقه اول صبح دوشنبه پر می شود.

ولدن تصریح کرد: ما اصلا باورمان نمی شد که این کار مورد استقبال زیادی قرار بگیرد و فکر می کردیم کاری موقتی خواهد بود اما گویا برعکس تصور ما این ابتکار مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است.

این رستوران مشتریانی از آیووا، کارولینای جنوبی، نیوبرانزویک و انتاریو دارد که تلفنی آنرا رزرو کرده و سفارش خرچنگ، شراب محلی و غذاهای بومی زغالی می دهند.

با اتمام دوره جزر، آب مجددا مد کرده و این رستوران رویایی تا ارتفاع ۱۶ متر پر از آب می شود.

این رستوران در فضایی باز و نزدیکی پارک ساحلی نوئل (Noel Shore) قرار دارد و تحت پوشش شهرداری “هانس شرقی” (East Hants) است. این منطقه دارای بالاترین میزان جزر و مد در سطح جهان است.

سازمان گردشگری نوا اسکوشیا شش سال پیش این ایده را به کریس و ملیسا ولدن واگذار کرد. آنها در رستوران شان این رویداد را برگزار کردند و استان نیز بابت آن جذب توریست، بازاریابی برای فرصت های دیگر نمود و ترقی کرد.

در سال اول فعالیت این رستوران ولدنها بابت پذیرایی از هر زوج ۳۰۰ دلار دریافت می کردند و سود زیادی نداشتند اما در حال حاضر یک وعده غذایی در این رستوران برای هر زوج ۱۳۰۰ دلار آب می خورد و هر تابستان بیش از ۱۰۰ میهمان به اینجا رفت و آمد دارند.  با این وجود هنوز مالکان این رستوران معقدند قیمت شان ارزان است.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا